Avatar billede kap-b Nybegynder
04. marts 2003 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gif virker ikke

jeg ved ikke  hvorfor men når jeg trykker på et billed i gif siger den der manger en fil som hedder PSP.EXE jeg ved godt det er en pogram fil men hvad kan jeg gøre?
Avatar billede troev Nybegynder
04. marts 2003 - 14:19 #1
Det er fordi du har haft Paint shop pro installeret, - højreklik på en .gif fil med shift holdt nede, vælg Åbn med, Vælg det program, du vil åbne dem med (hvis ikke det er på listen, trykker du på "Andre" eller "gennemse" eller sådan noget). Husk at sætte hak til altid at åbne filer af den type med det program
Avatar billede justdoit Nybegynder
05. marts 2003 - 10:00 #2
Hva - har du ikke fået det til at virke? Overstående skulle være et svar på problemet!
Avatar billede kap-b Nybegynder
05. marts 2003 - 18:53 #3
hvad for et pogram skal jeg bruge? jeg har ikke nogle gode pogrammer kun paint kan man få GIF filerne til at bruge den samme slags pogram som jeg brugte før?
Avatar billede kap-b Nybegynder
05. marts 2003 - 18:58 #4
MANGE tak nu åbner jeg dem bare i Paint MANGE TAK