Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

gemme internetindstillinger ?

I tilfælde af formattering af c drev hvordan kan jeg så gemme mine internetindstillinger.?
Millenium.Lan.
Avatar billede cstern Nybegynder
08. november 2000 - 13:23 #1
har svaret i http://www.eksperten.dk/spm/32433
Husk du kan altid justere dine points hvis du får behov for det - uden at oprette nye spm (i kolonnen til venstre)
Avatar billede powell Nybegynder
08. november 2000 - 13:25 #2
Hvis det er de indstillinger til dit modem, er det nemmest at skrive dem ned på et stykke papir, samt tage en backup af driverne.

Er det derimod favoriter og lign, så ligger der i windows biblioteket nogle mapper der hedder cokie, downloaded program files og Favorites.
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:33 #3
det kunne lade sig gøre i win98 !!
Via registreringsdatabasen......
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:33 #4
Bemærk  Lanindstillinger
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:36 #5
cstern du har ikke svaret endnu ?!
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:36 #6
Tak for din henvisning
Avatar billede martin_laursen Nybegynder
08. november 2000 - 13:42 #7
Der ligger en mappe et eller andet sted på C:-Drevet som fx kan hedde 25465410356123521. Det er en helt masse tilfældige tal. Derinde ligger alle oplysninger. Så når du har formateret pc\'eren kopier du bare mappen ind på plas igen.

DEN GAMLE MAPPE SKAL DU OMDØBE MED DE NYE TAL

På den Måde gemmer du alle oplysninger om Post (Alt bliver som før)

De andre oplysninger må du skrive ned \"men det er jo heller ikke så mange\"

Held & lykke Martin

Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:45 #8
har kigget stifinderen igennem uden at finde den mappe
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 13:50 #9
Joke ?
Avatar billede crm_rar Nybegynder
08. november 2000 - 15:34 #10
powell >> Der er da nemmere at drag-and-droppe forbindelsen i DialUp-Networking over på en diskette, fylder meget lidt!

Hvad e-mail indstillinger angår: Åbn Outlook Express, vælg Accounts i menuen Tools. Marker linien med e-mail indstillingerne, klik på Export. Gem på samme diskette som før.

Favorites ligger i \\WINDOWS\\FAVORITES eller \\WINDOWS\\FAVORITTER, eller i WinNT: \\WINNT\\FAVORITES eller \\WINNT\\FAVORITTER.
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 18:38 #11
hvor finder jeg dialup-networking i millenium?
Avatar billede munk Nybegynder
08. november 2000 - 22:49 #12
Spørgsmålet er besvaret andetsteds.
SLUT
Avatar billede xtom2 Nybegynder
08. november 2000 - 23:33 #13
Acceptér dit eget svar for at lukke spørgsmålet.
Avatar billede munk Nybegynder
10. november 2000 - 08:49 #14
ok