Avatar billede steen_e Nybegynder
04. marts 2003 - 11:12 Der er 4 kommentarer

Hvordan gemmer man streams?

Hvordan gemmer man en stream, dvs. konverterer en stream, man modtager, til f.eks. mpeg, avi eller noget real-noget?
Avatar billede bentn Nybegynder
04. marts 2003 - 15:00 #1
Du kan konventere realmedia til Avi, Mpg, vcd ect med dette program.
http://www.dvdrhelp.com/rmto3.htm
Avatar billede miss-g Seniormester
04. marts 2003 - 23:22 #2
Når man klikker på en avi, real eller mpeg bliver de åbnet i deres respektive medie afspillere. I nogle af dem kan man gemme filen (ligesom i et almindeligt program) ellers højreklikker man på linket og vælger "gem destination som..."

Miss G
Avatar billede steen_e Nybegynder
05. marts 2003 - 10:25 #3
bentn > Det ser umiddelbart ret indviklet ud - er det noget, du selv bruger?

miss-g > Jeg ved godt, hvordan man gemmer film-filer, som ofte afspilles, mens de downloades. Det jeg vil vide er, hvordan man konverterer en film, som bliver *streamet*, til et format, som kan gemmes på harddisken.
Avatar billede miss-g Seniormester
05. marts 2003 - 22:02 #4
Sorry. Misforstod spørgsmålet *S*

Jeg aner ikke hvilket format du skal fra og til, så jeg står af her, men der findes masser, hvis man søger på nettet. Prøv f.eks. google og skriv avi converter eller hvilket format du skal fra.....

Fandt f.eks. denne med en masse convertere.....

http://hem.spray.se/joakim.slettengren/

Good luck *S*

Miss-g