Avatar billede lbaad Nybegynder
04. marts 2003 - 10:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Export af ISA server konfiguration

Min ISA server er gået lidt amok, men det er lykkes mig, at få den op at køre. Nu skal jeg imidlertidig have konfigurationen ud af serveren. Kender du et program, som kan gøre dette???

Haster lidt.
Avatar billede dt Nybegynder
12. marts 2003 - 21:18 #1
Hej Ibaad

der er en backup funktion i ISA´en, men kræver at du bliver på det samme OS.. kan ikk savere dig 100% men det er noget med en key/value som bliver lagt i win. den backup /image du laver af isa´en vil indeholde denne key og vil ikk virke hvis den er ændret !
Avatar billede dt Nybegynder
12. marts 2003 - 21:19 #2
ups .. kan kun sige jeg skiftede build på en .NET server og der ville den ikk acceptere backupen .. mener dog at den vil virke med en reinstall af det OS som ligger på (hvis det er nødvendigt)
Avatar billede lbaad Nybegynder
26. marts 2003 - 11:25 #3
Den indbyggede backupfunktion virkede ikke. Den har jeg prøvet. Jeg har fundet et software produkt som klarede det for mig. isacert. Spørgsmålet lukkes