Avatar billede king-at-run Nybegynder
03. marts 2003 - 22:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få forbindelse til mit fjernsyn

Jeg har et Geforce4 TI 4200, og jeg prøver at få mit fjernsyn tilsluttet, men jeg kan ikke finde min tv-skærm inden under nView. Lige da jeg fik mit grafikkort sad jeg og rodede med det, og kunne godt finde tv-skærmen, men nu virker det sku ikke.
Jeg ved ikke om jeg er kommet til at slå noget fra eller ligende.
Jeg håber i forstår hvad jeg mener, og har forslag til hvad jeg kan gøre?

på forhånd tak!!
Avatar billede geforce3 Praktikant
03. marts 2003 - 22:04 #1
Egneskaber for skærm>indstllinger>avanceret>geforce4>valg af enhed> Har du ikke den?
Avatar billede mazik Nybegynder
03. marts 2003 - 22:07 #2
1: Tjek kablerne :-) (Scartstik står på "In")
2: Tjek software :-)

Jeg ved på nogle TV-out skal TV'et være tændt inden du tænder PC'en da nogle af dem som standard står til at de sutomatisk skal søge efter tilsluttede TV/VGA enheder...
Avatar billede king-at-run Nybegynder
03. marts 2003 - 22:11 #3
jeg har avanceret>geforce4 TI4200>yderlige egenskaber eller NVIDIA på internettet.
Jeg kan ikke finde valg af enhed. Jeg har under nView enhedsindstillinger>vælg outputenhed men der kan den ikke finde noget
Avatar billede geforce3 Praktikant
03. marts 2003 - 22:14 #4
Har du den nyeste Nvidia driver?
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09 hvis du har XP/2000
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=win9x_41.09 Hvis du har 98/ME
For der er valg af enhed med:)
Prøv at opdatere til den.
Avatar billede trp79 Nybegynder
03. marts 2003 - 22:16 #5
Du har ikke været ved at rodde med drivere(fx beta-drivere)? Hvis du har, så afinstallere engang driverne og installere de originale.
Avatar billede king-at-run Nybegynder
03. marts 2003 - 22:19 #6
jeg har lige geninstalleret de oprindelige drivere der var med
Avatar billede king-at-run Nybegynder
03. marts 2003 - 22:21 #7
det kan vel næsten ikke være driveren, når jeg har haft forbindelse før. jeg har også lige skiftet kabel, som er helt nyt
Avatar billede pewo Nybegynder
03. marts 2003 - 23:52 #8
De problemer havde jeg også i starten med mit Geforce Ti 4200, endtil jeg fik fat i programmet TVtool http://tvtool.info/index_e.htm, og nu virker det perfekt, glem alt om driver og kabler, download programmet og det vil virke.
Avatar billede king-at-run Nybegynder
04. marts 2003 - 16:57 #9
Hey pewo
Jeg brugte også TV-tool 5.5 til mit gamle grafikkort, men det virke ikke til det nye. Jeg får en meddelse om at der mangler en tv-chip.
Har senere fået af vide at det ikke kan køre til Geforce4. Er det en nyer version du har?
Avatar billede pewo Nybegynder
04. marts 2003 - 18:49 #10
Den version du skal bruge hedder TVTool 6.8.4.3