Avatar billede bigidiot Nybegynder
03. marts 2003 - 18:54 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Edb efterskole??

Hay..
Findes der ik en eller anden edb efterskole??
Skal være ret hardcore... og man skal have fuld internetadgang og lov til computer på værrelset...:)
Avatar billede spids Nybegynder
03. marts 2003 - 21:07 #1
Nej, det gør der ikke.
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:21 #2
JO der gør, jeg gik sgu på en sidste år! :)

Skals Efterskole. De har (begrænset) internetadgang på alle drengeværelserne, tror også de har fået det fixet på pigeværelserne nu. Med begrænset mener jeg, at eleverne er bag en firewall (ingen KaZaA :P), og desuden må elevernes computere ikke være tændt om natten. Det er en MEGA fed efterskole med MEGA fede lærere! Se evt. www.skals-efterskole.dk.

MVH Gangsta // Christian C
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:23 #3
Man bor forresten på 4 mands værelser der.. Jeg boede på værelse 11, og der hviler en forbandelse over det. der er altid rodet :P, vi fik konfiskeret alle vores ting (stereo anlæg, computere osv) op til flere gange :) Uha alle de minder der vælder frem :)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:24 #4
"man skal have fuld internetadgang" <- havde ikke nærlæst spørgsmålet, men jeg tror Skals er det tætteste du kommer på det du beskriver...
Avatar billede spids Nybegynder
03. marts 2003 - 21:25 #5
Skals lyder ikke speciel hardcore
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:26 #6
Hvad mener du med hardcore? Mht. programmering, eller skal der være skuddueller, brændende tønder og drive-bys på gangene? :P
Avatar billede spids Nybegynder
03. marts 2003 - 21:30 #7
Han vil da ha' fuld DL af mp3 og porno hele natten :-)
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:32 #8
Ahh, klart :)..
Avatar billede bigidiot Nybegynder
03. marts 2003 - 21:36 #9
Hehe.. aj.. så længe jeg ka komme på min ICQ og messenger... såå...:o)
Lyder da ret fedt:D Har du et link til den?
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:39 #10
--> www.skals-efterskole.dk <-- :)
Og du kan godt komme på ICQ og MSN
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
03. marts 2003 - 21:39 #11
Hvis det er, kan du også spørge admin/fysiklæreren om du kan få åbnet en port til IRC...
Avatar billede bigidiot Nybegynder
19. marts 2003 - 18:23 #12
Takker =)