Avatar billede sjasker Nybegynder
03. marts 2003 - 14:16 Der er 5 kommentarer

Program til styring af check udskrivning, med fuldmagtskontrol.

Kan nogen oplyse mig om der findes et program, eller tilretning til Concorde/Navision, som kan styre udskriving af checks med tilhørende sikkerhedsprocedure.
03. marts 2003 - 15:14 #1
Du kan fra Concorde styre hvilke brugere, der skal have adgang til at udskrive checks - er det det du mener?
Avatar billede sjasker Nybegynder
03. marts 2003 - 16:47 #2
Det vil ikke dække behovet.

Da checks skal udskrives fra systemet inkl. underskrift, skal der etableres en godkendelsesprocedure, således at kun godkendte checks kan udskrives.

Vi ønsker dette for at undgå at skulle underskrive 100-vis af checks. Samtidig vil vi etablere en automatisk/halvautomatisk bogføring.
Avatar billede flexdata Nybegynder
07. april 2003 - 17:01 #3
Vi har et system til dette der bruges af en meget stor kunde idag.
Ring 70203232 - Flex Data AS
Avatar billede sjasker Nybegynder
08. april 2003 - 08:15 #4
Jeg vil kontakte jer Flex Data.
mvh/sjasker
Avatar billede lasernet Nybegynder
08. april 2003 - 14:36 #5
Vores Output Management system LaserNet vil også sagtens kunne løse denne opgave. Du kan se mere om virksomheden og produktet på www.efstech.dk