Avatar billede benoit Nybegynder
03. marts 2003 - 13:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Linux/JavaScript

Er der nogen grund til at <a href=java script:history.go(-1)> ikke virker på en linux maskine?
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
03. marts 2003 - 13:59 #1
Tror ikke at det er styresystemmet det afhænger af, men nærmere browseren.
Prøv med <a href="java script:history.go(-1);"> .. altså, med semikolon til at afslutte, og gåseøjne ..

ellers ville en anden mulighed være history.back();
Avatar billede benoit Nybegynder
03. marts 2003 - 14:05 #2
Prøver det af... Tak for det! Smid et svar, så får du points hvis det virker (går lige lidt tid).
:-)
Avatar billede minijensen1 Nybegynder
03. marts 2003 - 14:11 #3
<-- svar lige her =D
Avatar billede benoit Nybegynder
03. marts 2003 - 14:14 #4
Det var rigtigt! :-)
Avatar billede viciodk Praktikant
03. marts 2003 - 14:14 #5
Sådan:

<a href="#" onclick="history.go(-1);">Linktekst her</a>
Avatar billede benoit Nybegynder
03. marts 2003 - 14:17 #6
Er det anderledes? :-)
Avatar billede viciodk Praktikant
03. marts 2003 - 14:22 #7
Ekspertens to JavaScript-guruer nikolaidu og olebole bruger altid onclick, så det gør jeg også ... de siger der kan være problemer med at gøre det på den anden måde, men jeg ved ikke i hvilke situationer de omtalte problemer opstår.
Avatar billede benoit Nybegynder
03. marts 2003 - 14:29 #8
Ok, jeg må lige prøve det af: I situationen ser MinJensens forslag dog også ud til at virke.
Tak for kommentaren. Det giver altsammen lidt :-)