Avatar billede louisefisse Nybegynder
08. november 2000 - 10:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

adresser

Er der nogen der har nogle adresser til sider på nettet med koder og Hex-filer til piratkort (parabol)
Avatar billede halnet Nybegynder
08. november 2000 - 10:21 #1
Det skal eksperten ikke bruges til... :o)

- Anders
Avatar billede powell Nybegynder
08. november 2000 - 10:22 #2
Fra reglerne her på eksperten:
Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. november 2000 - 10:25 #3
NEMLIG!

Slet din profil og glem eksperten.dk - indtil du kan overholde reglerne!
Avatar billede razmataz Nybegynder
08. november 2000 - 11:05 #4
Lige en kommentar!
Piratkort er ikke ulovlige idet omfang at kortet kun bruges til kanaler som ikke kan købes i dk!
Dvs. at hvis du skal have f.eks. ComTv som er en amerikansk (kodet) kanal, er det ikke ulovligt at lave et piratkort til kanalen, da den ikke kan købes i dk.

<-^RaZ^-.
Avatar billede lojmann Nybegynder
08. november 2000 - 11:10 #5
Raz -> Hvor står det?
Avatar billede halnet Nybegynder
08. november 2000 - 11:29 #6
Der er lige kommet nye regler på dette område...
Før var det lovligt at eje kortene(man måtte bare ikke bruge dem :o) - nu er det ulovligt at eje dem!
Før kunne hvem som helst offentliggøre koderne - nu er det ulovligt!
Osv osv.

- Anders
Avatar billede beaviz Nybegynder
09. november 2000 - 12:09 #7
HVAD? Er det gået hen over hovedet på mig? NOgen der har en URL eller noget?
Avatar billede louisefisse Nybegynder
10. november 2000 - 07:55 #8
Jov det skal eksperten bruges til!!!