Avatar billede micrasmu Nybegynder
03. marts 2003 - 12:22 Der er 3 kommentarer

windows xp - opkobling mod NT server

I forbindelse med opkobling mod en NT server med domæne fik jeg oplyst fra Dell, at XP ikke havde mulighed for dette. Det lyder godt nok underligt...

Er der en der gider hjælpe??

På forhånd tak!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
03. marts 2003 - 12:24 #1
det passer ikke...har gjort det ved adskillige maskiner. Det kræver selvfølgelig xp pro...xp home kan ikke. Proceduren er ikke anderledes end w2k fx
Avatar billede venturer Nybegynder
03. marts 2003 - 13:12 #2
Præcist som Riversen skriver.

Windows XP Home Edition (HE) kan sagtens fungere på et netværk, men kan ikke deltage som medlem i et domæne. Ligeledes er nogle af de avanceret sikkerhedsfeatures skrabet væk i HE.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. marts 2003 - 13:36 #3
ja, jeg glemte lige at svare