Avatar billede a_freak Nybegynder
03. marts 2003 - 11:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nvidia og asusGF4 Ti4200

Hej Folkens

Jeg har været på Nvidia.com for at hente de sidste nye driver til mit gf4 kort ver.41.09 under indstallationen siger den at der er fundet en tidligre version af driveren og at jeg skal afinstallere den fint det gør jeg så og starter installationen igen og det lykkes så men...

Hvis jeg så starter et spil så som GTA3 eller C&C generals går der 5 - 10 min så for jeg en blå skerm ip WinXP hvor der står noget i retningen af NVdis.dll har lavet en eller anden fejl. Men hvis jeg så slar antialixing fra kan der gå op en 30 min før der sker noget. Hvad fanden gør jeg nu

PC spec.

AMD Thunderbird 1333 Mhz
Asus Gforce4 ti4200
Windows XP pro Service pack 1
Avatar billede dumazz Nybegynder
03. marts 2003 - 11:41 #1
Har du om-installeret spillene efter driver opgraderingerne ???
Mange spil, deriblandt GTA indlæser computerens konf ind når denne installeres, og hardware updates kræver derfor geninst... (også driveropgraderinger) Håber mit svar kan bruges
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. marts 2003 - 11:42 #2
gør det du uninstallere den anden du har hvis du har haft en anden detonator driver inde...
dette kan du gøre inde fra tilføj fjern programmer der ligger den inde...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. marts 2003 - 11:43 #3
det virker nemlig ikke altid helt optimalt hvis du glemmer at uninstallere de gamle drivere...
Avatar billede a_freak Nybegynder
03. marts 2003 - 11:43 #4
Det lyder som et godt forslag jeg vil lige kikke på det når jeg kommer hjem fra arbejde, regnede ikke lige med at får svar så hurtigt :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. marts 2003 - 11:46 #5
jamen det var da så lidt.... og skulle det være en anden gang må du jo poste et spm så hjælper vi dig ligeså hurtigt igen....
Avatar billede a_freak Nybegynder
03. marts 2003 - 11:46 #6
hår måske glemt at sige jeg har haft installeret Windows XP på ny får at prøve på en ren installation af windows
Avatar billede chalde Seniormester
03. marts 2003 - 12:14 #7
Avatar billede chalde Seniormester
03. marts 2003 - 12:14 #8
det er IKKE den nyeste, men den sidste der blev qualified af microsoft
Avatar billede chalde Seniormester
03. marts 2003 - 12:17 #9
Det er den jeg bruger, og har stort set sam specs som dig.. bare et msi gf4ti4200, og kan fint spille gta3 og alle andre spil...
Avatar billede a_freak Nybegynder
04. marts 2003 - 08:43 #10
Jeg ville gerne give Morten leth og Dumazz poing men tror det bliver dumazz da det nok har været der problemet har været.
men har da benyttet bægge muligheder Mange tak for hjælpen

Ps C&C generals går stadig ned men denne gang fryser det Kun :)
Avatar billede a_freak Nybegynder
04. marts 2003 - 08:43 #11
Jeg ville gerne give Morten leth og Dumazz poing men tror det bliver dumazz da det nok har været der problemet har været.
men har da benyttet bægge muligheder Mange tak for hjælpen

Ps C&C generals går stadig ned men denne gang fryser det Kun :)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. marts 2003 - 08:45 #12
ja okay... men en anden gang a_freak så skal du bare lige vide man kan godt give 2 point... du skal bare trykke på avanceret...
Avatar billede a_freak Nybegynder
04. marts 2003 - 08:50 #13
ok sorry
Avatar billede morten_leth Nybegynder
04. marts 2003 - 08:52 #14
jamen det viste du jo ikke men det ved du nu til en anden god gang... det er fin nok...