Avatar billede dimex Nybegynder
08. november 2000 - 09:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med filoverførsel

jeg har et problem når jeg henter filer ned, normalt kommer der en box op hvor man skal vælge om man vil gemme filen eller men vil åbne den hvor den ligger men jeg er ved et uheld kommet til at slå det fra ved at fjerne en vinge i boxen og nu vil den kun åbne ting hvor de ligger og jeg kan ikke komme til at gemme det på disken. Hvordan for jeg dette ændret til bage nu da jeg ikke har boxen mere???
Avatar billede savle Nybegynder
08. november 2000 - 10:00 #1
Du kunne hente et program til at downloade filer
http://www.downloadaccelerator.com
Ellers prøv:funktioner i explorer,internetindstillinger,avanceret,hak i GIV BESKED NÅR OVERFØRSLEN ER FÆRDIG.
Ved ikke om det er der.
MVH.Savle.
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. november 2000 - 10:17 #2
Højreklik på linket, og vælg \"Gem destinationen som\".

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
08. november 2000 - 10:35 #3
Du kan ændre indstillingen således:

Åben en mappe lokalt. Vælg VIS derefter INDSTILLINGER og derefter FILTYPER.

Find filtypen.

Sat hak ud for BEKRÆFT ÅBNING EFTER INDLÆSNING.

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. november 2000 - 14:17 #4
Wheeee, så kom jeg på top 100 :o)

/Rob