Avatar billede jfo Nybegynder
03. marts 2003 - 10:30 Der er 4 kommentarer

Outlook, Calendar, Ugenummer i 'Måned' visning.

Outlook 2000 SR1.

Jeg vælger altid 'Måneds-visning' i Outlook-kalenderen.
Altså det view hvor man kan se 5 uger samtidig og stadig se indhold af hver enkelt dag.

Kan man i denne visning få vist ugenummer?
Avatar billede bat1234 Juniormester
03. marts 2003 - 10:46 #1
tools -> options -> calendar options -> sæt hak i "Show weeknumbers in date navigator"
Avatar billede stig3 Mester
03. marts 2003 - 10:53 #2
Problemet er bare at hvis man vælger månedsvisning kan man ikke se ugenumrene alligevel..........

Man er vist nød til at skifte til dag, arbejdsuge eller uge for at kunne se ugenumret.
Avatar billede jfo Nybegynder
04. marts 2003 - 12:08 #3
Det er nemlig rigtigt Stig3...
Avatar billede blueman Nybegynder
04. marts 2003 - 12:36 #4
Jo jo man kan skam sagtens se ugenumrene, hvis det er 'date navigatore' som du mangler (den ligger normalt yderst til venstre sammen med TaskPad'en og kan sættes op til at vise ugenummer som bat1234 nævner) Den bliver blot minimeret til venstre når du vælger 'month view'. Du får den frem ved at 'trække' i rammen.