Avatar billede jesperhvem Nybegynder
08. november 2000 - 08:51 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside design søges!

Jeg har stadig siden www.peter-plys.dk
Nu har jeg fået lavet en forside, men resten af siden er stadig elendig.
Kan nogen hjælpe mig at lave med at lave en menu i stil med denne her: http://www.cheese.subnet.dk/dude/

Der skal selvføldig være noget Peter Plys på billedet isetedt, men det må gerne være bygget op på nogenlunde samme måde.
Det er selv føldig iorden at lave noget helt anderledes, baare det er flot/godt.
Avatar billede rex2 Nybegynder
08. november 2000 - 10:06 #1
Duhar ret i, at dit design sucks - jeg er bange for, at det kræver en total renovation...
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 12:41 #2
jesperhvem -> Det vil være synd at tage nøjagtig det samme design som jeg har forslået til mick.. Det passer sku ikke ind i plys! *G*

Men jeg vil godt jonlere mig frem til en andet løsning, så må vi finde ud af om du skal have \"renoveret\" siden når vi er igang..

Hvis du vil, så må vi finde uf  hvor mange point det skal koste, skriv til mig qvist@inbound.dk

snakkes
Avatar billede motu Nybegynder
09. november 2000 - 13:23 #3
jeg laver webdesign ..vil lave den menu for 350kr.
Avatar billede motu Nybegynder
09. november 2000 - 19:43 #4
ok ..gi mig 700point
Avatar billede pacifico Nybegynder
15. november 2000 - 20:14 #5
Forslag sent d.d. Reaktion udbedes...
Avatar billede flax Nybegynder
15. november 2000 - 21:32 #6
jeg er ignag med at lave design for jesperhvem, resultat kan ses når det er færdigt

/flax
Avatar billede freddyf Nybegynder
16. november 2000 - 14:10 #7
gå ind på www.themas.subnet.dk.
han kan lave design
Avatar billede ds-zim Nybegynder
16. november 2000 - 14:15 #8
Tjae, hvis du bare prøver at slippe for arbejdet selv, gidder jeg ikke hjælpe dig...
R D derimod inspiration eller templates du leder efter R
http://www.freewebtemplates.com/
et spændende sted at starte.

Cheers, Zim

PS. prøv at søge efter \'site templates\' .. På www.altavista.com fik jeg 1.4XX.XXX+ hits
Avatar billede vandhunden Nybegynder
29. november 2000 - 19:57 #9
Hvis bare du får skiftet baggrundsfarven ud med en mindre markant, og vælger en anden skrifttype (verdana), så er det da ikke helt så slemt...

/Andreas
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
10. december 2000 - 08:38 #10
Flax sig lige til når du har noget mere - Så får du dine point.