Avatar billede madshenrik Nybegynder
12. august 1999 - 22:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med Nero

Jeg har netop fået Nero Burning Rom, men den understøtter ikke min brænder en Ricoh 1060C.
Derfor tænkte jeg om der var nogen der havde haft det samme problem med deres brænder.
Jeg vil gerne vide om det er muligt at få det til at virke, muligvis ved at downloade en driver eller noget andet.
Avatar billede bjo Nybegynder
12. august 1999 - 23:25 #1
Hvilken version? jeg har selv en Ricoh 7040A med samme problem efter en BIOS opgradering og en ny vers.  af NERO virker det.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
13. august 1999 - 10:08 #2
Version 4.0.0.5 og min BIOS er forholdsvis nyt understøtter automatisk slukning af PC. PC'en er en pentium 2 350 Mhz.
Avatar billede bjo Nybegynder
13. august 1999 - 10:45 #3
Hvilken firmware version har din brænder? Du kan se det i enhedshåndtering, brænder, indstillinger
Avatar billede madshenrik Nybegynder
14. august 1999 - 22:58 #4
Firmware versionen er 2.00 hvad skal du bruge den til.
Avatar billede bjo Nybegynder
15. august 1999 - 10:52 #5
Nero virker ikke med brændere med firmware version før 1.0e

Prøv på Ricoh's hjemmeside om der er nye drivere. du kan evt. også hente et testcd image hos Nero, det fylder kun 27K så det er da til at gå til.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
17. august 1999 - 08:33 #6
Har haft kontaktet Nero på deres support hotline. Min brænder understøttes ikke af Nero da den er for gammel.
Avatar billede madshenrik Nybegynder
17. august 1999 - 15:20 #7
En side bemærkning. bjo du skulle vel ikke vide hvilke programmer der kan brænde mp3 direkte til audio altså ud på cd. Da jeg ved de findes men ikke ved hvad de hedder er det lidt svært at finde dem.
Avatar billede rotne Nybegynder
24. august 2001 - 10:57 #8
Madshenrik> Du kan bruge MusicMatch Jukebox, som kan downloades fra www.musicmatch.com
Så vidt jeg husker, er der begrænsninger i den gratis version, men den fulde version koster omkring 200,- og er alle pengene værd.