Avatar billede navycop Nybegynder
01. marts 2003 - 17:37 Der er 1 løsning

Min computer er helt død!!!!!!

Jeg købte TrådløsLAN til min computer Compaq 5861. Sat netkortet i, men så opstod problemerne.  Efter kortet blev sat ind i maskinen skulde jeg læse ind styresystemet Microsoft XP. Halvejs i indlæsningen fik jeg en meddelelse om at der manglet en dll. fil. Gik så på min bærbare for at finde denne dll. der var forsvundet. Den fandt jeg ikke. Prøvede derefter og læse ind hele XP programmet, men på et givet sted i indlæsningen gik min skærm i sort.

Dette blev ved 10- 12 gange. Jegslukket for "lortet" men når jef skulde tænde for maskinen igen (efter 36 timer) var skærmen sort og ingen reaktion fra harddisken.

Mit spørgsmål er. Kan man slette hele harddisken og begynde fra "scratch"??
Skal jeg tage den ud og købe en kabel for at koble den til min bærbare?
Takker for gode råd!!!
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
01. marts 2003 - 20:51 #1
Hmm, det ser da ikke for godt ud for dig! men jeg har da en god idé tag dit netkort ud, og derefter smækker du en startop diskette/cd i hvis du ikke har sådan en diskette/cd så gå ind på www.bootdisk.com så kan du finde dem og lige dem ned på en diskette/cd!! jeg vil ikke våge og påstå at din HD kan være helt død, da jeg ikke sidder ved den, Hvis jeg var dig ville jeg lige tjekke kabinetet for løse enheder (kabler som måske er faldet ud ved indsættelse af netkort)

Skriv igen hvis der er mere...

/Kallesen