Avatar billede casio151 Nybegynder
01. marts 2003 - 17:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Feedback til hjemmesiden

Jeg vil gerne have en fed feedbackform, men ved ikke lige, hvor jeg får fat i en, men den skal helst passe til en hjemmeside (www.ahs-design.person.dk). Hvis nogen kan hjælpe mig, ville jeg blive rigtig glad.
Avatar billede cob Nybegynder
01. marts 2003 - 17:44 #1
ikke særlig læsevenlig - det er næste umuligt med de farver i den størrelse...
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. marts 2003 - 17:46 #2
Det hedder formmail.
Avatar billede mausing Nybegynder
01. marts 2003 - 17:46 #3
Dette skulle gøre det

<form action="maito:din_emailadresse" >
<table>
<tr><td colspan=2>Feedback formular</td></tr>
  <tr>
    <td width="50%">Navn</td>
    <td width="50%"><input type="text" size=25 name="navn"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="50%">Email</td>
    <td width="50%"><input type="text" size=25 name="email"></td>
  </tr>
  <tr>
    <td width="50%">Feedback</td>
    <td width="50%"><textarea name=Feedback rows="5" cols="37"></textarea>&nbsp;</td>
  </tr>
<tr><td colspan=2><input type=submit value="Send feedback">&nbsp;<input type=reset value="Nulstil"></td></tr>

</table>
</form>
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. marts 2003 - 17:46 #4
cob>> Så læs dog spørgsmålet!
Avatar billede casio151 Nybegynder
01. marts 2003 - 20:10 #5
Ja, det er min fejl. Det var en Tagwall jeg gerne ville have eller en gæstebog.
Avatar billede gizp Nybegynder
12. marts 2003 - 20:12 #6
Prøv denne! Den er meget simpel men håber den kan bruges, http://damkjaer.frip.dk/gbog/tagwall.zip
Avatar billede eyvind Seniormester
23. marts 2003 - 20:55 #7
Det står egentlig flot. Dog kunne skriften godt være lidt større.
IE5 800x600 17"
Eyvind.
Avatar billede casio151 Nybegynder
25. september 2003 - 15:34 #8
dsa