Avatar billede je79ayps Novice
01. marts 2003 - 17:24 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

PHP og MySQL webhotel

Jeg ved godt at der en "Webhotel" kategori, men jeg tror jeg vil få et mere brugbart svar i denne, så I må lige bærer over med mig.

Hvilken udbyder vil I anbefale hvis jeg står og skal bruge et webhotel der understøtter PHP og MySQL?
Avatar billede ahv Nybegynder
01. marts 2003 - 17:25 #1
Både gratis og betalings hoteller:
www.starthotel.dk
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. marts 2003 - 17:26 #2
Avatar billede daniboy Nybegynder
01. marts 2003 - 17:31 #3
jeg ved ikke om det her er noget skrammel... men min lillebror siger det køre fint for ham og hans CS clan... men hvad ved jeg...

http://www.web10.dk/
Avatar billede daniboy Nybegynder
01. marts 2003 - 17:32 #4
(bruger selv www.wannafind.dk)
Avatar billede choker Nybegynder
01. marts 2003 - 17:33 #5
Kan ikke anbefale b-one til dig.. Har desværrre kun hørt dårlige udtalelser om dem..

Umiddelbart er mit bedste bud azero - min ven har et webhotel liggende hos dem - og skal selv til at bruge dem snart - så vidt jeg ved yder de god service og understøtter faktisk det meste selv når du skal kunne have råd til det :P

Henrik Nørhede. :))
Avatar billede choker Nybegynder
01. marts 2003 - 17:34 #6
www.azero.dk - så har du linket og et svar fra mig også :))
Avatar billede je79ayps Novice
01. marts 2003 - 17:35 #7
Jeg er stødt på cliche.dk på det seneste - nogle som kender det?
Avatar billede whatever Nybegynder
01. marts 2003 - 17:36 #8
www.enavn.dk kører suverænt. www.secnet.dk er også ret gode.
Avatar billede geforce3 Praktikant
01. marts 2003 - 17:38 #9
Ja, de skulle være ekstremt dårlige, altså cliche. Men jeg har ikke prøvet dem, kun læst om dem. Men lidt mere noname så har jeg www.webdomain.dk og de har ikke være nede mens jeg har bemærket det i den tid jeg har haft dem, ca. 3-4mdr.
Avatar billede whatever Nybegynder
01. marts 2003 - 17:38 #10
Inden du opretter et webhotel hos cliche.dk, b-one.dk, web10.dk eller en anden discount udbyder, burde læse nogle af indlæggene på:

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&group=dk.edb.internet.udbydere.webhotel
Avatar billede whatever Nybegynder
01. marts 2003 - 17:40 #11
Jeg har forresten selv brugt enavn.dk i 1½ år, og der har kun været et problem. De ændrede PHP-opsætningen, så include() krævede fuldstændige stier, og ikke virtuelle. Men deres support fungerer fint. Al betaling foregår via betalingskort. Dvs. at når ens webhotel er ved at udløbe, får man en email, men en link til en side, hvor man kan betale for den næste periode.
Avatar billede ponyboye Nybegynder
01. marts 2003 - 17:41 #12
det køre fint, er stabilt og tilbyder en del services. kan stækt anbefalde dem, jeg har haft dem i et år nu og der her ikke været et problem med dem og de er til at snakke med. kig på det http://www.alphasite.dk
Avatar billede alrua Nybegynder
01. marts 2003 - 18:09 #13
www.cliche.dk har også php og mysql
Avatar billede je79ayps Novice
01. marts 2003 - 20:22 #14
alrua: har du nogle erfaringer med cliche.dk?
Avatar billede alrua Nybegynder
01. marts 2003 - 20:24 #15
ja - de er billige, men deres servere har desværre en tendens til at spytte random errors ud og være generelt langsomme..

men hvis du ikke har brug for at køre en stor produktionsside med masser af hits hver dag og hvor den skal være oppe 100%, så er de ganske fine.

Jeg bruger dem selv til bl.a. en hjemmeside til min klasse.
Og fejlene er ikke større end at de plejer at forsvinde hvis man reloader siden :D
Avatar billede avminarm Juniormester
01. marts 2003 - 21:36 #16
www.yanet.dk bruger jeg - ejeren har været lidt tid om at finde et prisleje, men det har ligget rimeligt fast i et gody stykke tid nu - og her virkelig kanon service og jeg har endnu ikke oplevet at han har været nede - det kører godt ;o)
Avatar billede stu9808 Nybegynder
01. marts 2003 - 21:53 #17
www.1go.dk har gratis webhotel samt et hotel til 50kr om året. fungerer perfekt med både hurtige linier og servere :|
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
03. marts 2003 - 09:13 #18
Hold dig laaaang fra aZero.dk og enavn.dk ..  de er begge ustabile og seriøse, og der er mange andre gode/seriøse webhoteller. F.eks. www.rackserv.com
Avatar billede je79ayps Novice
12. marts 2003 - 19:14 #19
Valget blev azero.dk, så tak for lænket til choker og alle Jer andre for forslagne!