Avatar billede elvin Nybegynder
01. marts 2003 - 15:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

MEDION Digitalkamera

Hej Eksperter.
Det er muligt, at jeg bevæger mig et helt forkert sted, men jeg prøver, at begynde her. Jeg har et MEDION digital fotoapp. som jeg ikke få i kontakt med min pc. mit styresystem er win. xp - det er derfor jeg prøver her - det kunne måske være en opsætningsfejl? eller andet i win.xp. når jeg inst. den medfølgende CD-rom (på dansk) kan jeg ikke hente app. billeder til pcéren, jeg har så tidligere prøvet og downloade et tilsvarende tysk program og så virkede det. Jeg har imellemtiden fået skiftet til en større HD og som følge deraf har jeg instll. alle mine programmer påny, men nu virker hellerikke det tyske program længere - kan nogen hjælpe mig? Jeg håber jeg har beskrevet mit problem tydligt.
Venlig hilsen
Teddy Schnefeldt
Avatar billede dach Nybegynder
01. marts 2003 - 15:47 #1
Har du prøvet 'Start --> Tilbehør --> Scanner og camera wizard' ?
Avatar billede elvin Nybegynder
01. marts 2003 - 16:24 #2
ja det har jeg - og der er cameraet også win. xp har accepteret cameraet og sagt at instll. er ok
Avatar billede arlet Juniormester
01. marts 2003 - 16:27 #3
Er det det store på 4.1 pixl.?
Avatar billede arlet Juniormester
01. marts 2003 - 16:29 #4
og hvad hedder kameraet?
Avatar billede elvin Nybegynder
01. marts 2003 - 19:50 #5
Hej arlet! Det er ganske rigtigt det er et kamera MEDION med 4, 1 mill. pixel softwaren er MD9725 men jeg har også prøvet MD 9700 ligeledes med et dårligt resultat. Jeg har på fornemmelsen, at det win. xp som ikke kan accepterer/godkende programmet, idet jeg har en kolega som har et kamera magen til og hvor softwaren virker helt fint i samarbejde med win. 98. men måske du har et svar eller en fidus?
Avatar billede arlet Juniormester
01. marts 2003 - 20:00 #6
Jeg har det samme kamera. Da jeg inst. xp inst. jeg driveren igen og den fungerer fint. prøv www.medion.com og så de forskellige sprog den engelske er der kun en men prøv at se om den ikke skulle virke. Medion har ikke lavet ret mange kameraer så der er en stor change for at en af dem virker. Held og lykke
Avatar billede elvin Nybegynder
01. marts 2003 - 22:25 #7
Jeg prøver! - igen!
Avatar billede holgersen Nybegynder
25. maj 2003 - 22:45 #8
jeg har samme problem. så jeg vil lige høre om du har fundet ud af noget
Avatar billede banzai_dk Nybegynder
06. juni 2003 - 15:16 #9
Har lige snakket med Medion Hotline tlf 70204233 snakkede med en flink mand der kunne fortælle at der er en fejl på driver cdrom, og han ville sende mig en ny ... og det virker .. prøv det ..