Avatar billede jesperhvem Nybegynder
07. november 2000 - 18:42 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Super smart forside søges!

Jeg søger en god forside til www.peter-plys.dk

P.S 100 point til Flax
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 19:37 #1
Jeg har noget parat om 5 min.
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
07. november 2000 - 19:40 #2
Så fik du endelig de første 100 point :-)
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 19:43 #3
ggg.. www.cheese.subnet.dk/plys

Jeg er ikke helt tilfreds.. kig på det og sig plus og minus ved det..
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
07. november 2000 - 19:52 #4
Det er sgu et godt stykke webdesign!!

Hvad er det du ikke er helt tilfreds med?

Jeg har kun positive ting at sige om forsiden.

Du må dog meget gerne lave det så der ikke er en \"scrolingbjælke\" i bunden.
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 19:53 #5
ok, 2 sek
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
07. november 2000 - 19:54 #6
Hov, jeg har lige set flagene. De må gså gerne erstattes med et par bedre flag - hvis dette er muligt.
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
07. november 2000 - 20:01 #7
Jeg går nu, men jeg kommer tilbage imorgen :-)
Avatar billede void Nybegynder
07. november 2000 - 23:06 #8
Tsk tsk... No offence, men det er altså ikke SUPER flot efter min mening *S* Sort baggrund er næsten aldrig en positiv ting!
Avatar billede flax Nybegynder
07. november 2000 - 23:33 #9
det var det på sitet i for vejen... ik.. Du kunne have lavet noget selv.
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 01:57 #10
Det kunne jeg sikkert, men det gad jeg så ikke rigtig... Men tillykke med pointene...
Som jeg skrev No offence, men det er måske ikke lige min stil ;)

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 02:29 #11
se hvad jeg skrev, at jeg ikke selv var tilfreds?

Men hvis jesper er , synes jeg det er helt fint..

Du kan aldrig lave design efter dig selv..

se denne f.eks.

www.cheese.subnet.dk/dude

den kan jeg lide ..
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 02:59 #12
HMmm... Den er da ok... Ikke det vilde... Stadig sort baggrund... Grim font... gule links? Lidt for meget \"filter\" på billedet i toppen! For stor loading tid... Manglende billede i bunden. Absolut INGEN form for ombrydning af teksten. Øverst er det så småt venstremargin, men alligevel centreret, men resten af siden er det hele kun centreret... På billedet er der for stor afstand mellem mick og s... Kan ikke se hvorfor der kun skal være grafik i toppen?

the VoiD
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 03:00 #13
HVorfor kan jeg aldrig lave design efter min egen smag? Kunne aldrig finde på at lave grimt design bare fordi jeg blev bedt om det!
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 03:01 #14
^ × 2 <----- Det var kun forsiden jeg kommenterede... Selve siden er ufattelig dårligt lavet!

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 03:02 #15
teksten er bar sat ind jeg har kun alvet menuen..

Grafikken skal personen selv indsætte, ligeledes teks m.m.
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 03:06 #16
Forresten så kan jeg lide denne her:

http://www.lucidcircus.com

Hvis du hellere vil se noget jeg har lavet så se kan jeg sige denne her f.eks.:

http://www.flatrate.f2s.com/metroen/

(har flere hvor de kom fra)

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 03:12 #17
metroen kan jeg rigtig godt lide, men hvad er det lavet til?

Fedt flash

Med hensyn til lusidcircus, er det igen overdrevet fedt  flash du sparker af, men jeg synes ikke, jeg får lyst til at bruge sitet, samtidig fandt jeg ikke umiddelbart u af hvad det handlede om?
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 03:13 #18
det kan godt være jeg har nogle flash opgaver til dig i fremtiden, altså til rigtige coins ik
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 03:43 #19
Heh... Metroen.. Det fremgår nok ikke ligefrem af designet hvad det er, men det er faktisk et site til et diskotek.. Diskotek Metroen der ligger et eller andet sted lang pokker i vold...
Nu må du ikke tro det er mig der har lavet LucidCicus for det er det ikke... Ved ikke helt hvem det er, men jeg må indrømme jeg blev total imporneret af deres site da jeg så 2D kassen forvandle sig til 3D *Gg*
Det med Flash kunne da være cool hivs du stadig er interesseret efter du har hørt jeg ikke har lavet Lucid... *S*
Hvis du vil se mere Flash jeg har lavet kan du se (og her kommer listen):

http://www.flatrate.chatten.dk
http://www.break-out.dk
http://www.flatrate.f2d.com/insite/insite.html
http://www.flatrate.f2s.com/site.html
(der er skam flere, men jeg skal altså SERIØST have lavet den Grafisk Design opgave færdigt til i morgen!)

the VoiD
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 03:46 #20
*LOOOOOOOOOOOOOOOOL* min første side: http://www.geocities.com/imporio2/ *Gggggg*
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 03:56 #21
så stop med at skrive!! JEg sider og laver markedsføring til i morgen!! *Det først link er fedt fordi der er så mege anderledes, men den krudsedulle der følger musen hader jeg 100%

Breakout også nogenlunde, men ikke det helt vilde

insite linket duede ikke

HVad sidder du og lave på nu?

Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 04:12 #22
Heheh... Jeg sidder og skriver rapport og scorer chatminutter på chatten.dk *Gg\' Og så sidder jeg og skriver herinde.
Grunden til at insite linket ikke virkede var fordi jeg havde skrevet f2d og ikke f2s, så linket er altså:

http://www.flatrate.f2s.com/insite/insite.html

JEg har også lavet en DHTML side (dog ikke opdateret så den mangler MANGE ting! Har den rigtige version herhjemme)

http://www.flatrate.f2s.com/new/

Heh... Den er stor så vær\' tålmodig! *Gg*

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 04:19 #23
1.htm er sjovere en index siden..så kan man da komem videre.. gg..snydepels
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 04:33 #24
Nååååååååååååårh ja.. MAn skal have rimelig høj opløsning! *LOL* Arj, jeg retter den snart til, men lige nu er jeg igang med at lave selve sitet.. Selve index-siden skal slet ikke se sådan ud... Det er bare noget jeg biksede sammen fordi der førhen bare stod med blåt \"klik her\" *gg*

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 04:35 #25
ok, jeg sider på en bær bar i 800 600..ikke fedt
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 04:42 #26
Ubehagelig... Det var da en sur opløsning at have!? Plejer bærbare ikke kunne køre i hvert fald 1024 * 768???

the VoiD
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 04:44 #27
Toshiba, ..
Avatar billede void Nybegynder
08. november 2000 - 04:48 #28
Heh... Godt ord igen! Nu VIL jeg altså lave rapport.. Skriver ikke mere i denne debat (med mindre der sker noget lidt mere spændende *gg*)
Avatar billede flax Nybegynder
08. november 2000 - 05:00 #29
hehe
Avatar billede jesperhvem Nybegynder
08. november 2000 - 08:25 #30
Void hvad er din email ?
Avatar billede void Nybegynder
09. november 2000 - 00:13 #31
jesper-> imporio2@hotmail.com