Avatar billede motu Nybegynder
01. marts 2003 - 01:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

stil vurdering ...

vurder lige stilen ...

http://www.motu.dk/motudk.jpg

holder den ?

Regner med at have 3 farvetemaer ..
Avatar billede michael-k Nybegynder
01. marts 2003 - 02:11 #1
stilen  tjo den er vel ok, dog syntes jeg det er meget rodet ud. Du skal nok også passe på det ikke bliver for småt.
Det med farvet temaet er det teksten der skal laves om på farven eller er det selve rammen eller hvad er det ?
Avatar billede motu Nybegynder
01. marts 2003 - 02:18 #2
rammen ...
Avatar billede motu Nybegynder
01. marts 2003 - 02:19 #3
det er småt .. fordi det kun er en template :=).. altså en preview af det endelige resultat...
Avatar billede dyja Nybegynder
01. marts 2003 - 03:21 #4
Det ser rigtigt godt ud, pænt design :)
Avatar billede zelman Nybegynder
04. marts 2003 - 14:14 #5
stilrent og farverne passer godt sammen samt at de er bløde at se på (eks. hvis man går ind på siden en sen nat så får man ikke brændt nethinderne af)