Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
28. februar 2003 - 22:53 Der er 9 kommentarer

Targa Funline TS 600 scanner driver xp

Hej derude

Targa.dk siger at der ikke findes en driver til denne scanner Targa Funline TS 600. Når jeg vel at mærke vil bruge den under Win xp.

Håber der er en der kender til en uofficiel driver der virker. Jeg giver 200 point for svaret, da jeg ellers må ofre magneter på en ny scanner.

mvh. Wolfram
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
28. februar 2003 - 22:59 #1
jeg har sat og kigget de steder der normalt ligger alt af special drivers til xp..og ´jeg kan ikke finde den desværre..
Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
28. februar 2003 - 23:07 #2
hej schnitz

Jeg har selv brugt ca 15 timer på diverse søgninger

øv øv
Avatar billede resten Nybegynder
01. marts 2003 - 08:38 #3
Du har ikke prøvet den som er til win95/nt ? måske du kan snyde den selvom jeg ikke tror det er muligt :-\
Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
01. marts 2003 - 13:17 #4
jo jeg har prøvet med den originale cd som dækker win 3.11 95 nt og 98

men uden held snøft
Avatar billede netassist Juniormester
03. marts 2003 - 12:22 #5
jeg må sige at jeg som targa forhansler ikke kan finde den
kun den du har i nu
så du har købt en skanner der kke kan bruges under Xp  ?:(
Avatar billede wolfram4215 Nybegynder
03. marts 2003 - 13:02 #6
Hej netasssist  Jeg kan kun sige at det er mit sidste køb af Targa hardware
Avatar billede netassist Juniormester
03. marts 2003 - 14:06 #7
Trist
de har da mange gode produkter
men det kommer nok nogle driver nå de bliver lavet men sammerbejte men mircosoft
Avatar billede netassist Juniormester
03. marts 2003 - 14:28 #8
jeg snakke men dem hos targa og din skanner gik af market få 3 år siden
dete r derfå at du ikke kan få til dem mere og såden er det man alle firme :)
Avatar billede dannykuul Nybegynder
02. juni 2003 - 18:35 #9
Hej.
Helt ny bruger her!  Søgte også efter den driver og så jeres indlæg.... men jeg fandt en driver.  Prøv at gå ind på www.driverguide.com og søg på mustek 600cp drivere.  Det er samme som Targa.  OBS: Læg mærke til instruktionen i kommentarene længere nede på siden!!!!!  Det er noget med at man skal ændre noget i Regedit.  Jeg har installeret den og det virker.  Ser forøvrigt også ud som om det er en dansker der har lavet/uploaded den.

Håber det var et tip i kunne bruge.

Mvh,

Danny