Avatar billede naesbygaard Nybegynder
28. februar 2003 - 19:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

phpmyadmin import af .sql!

Hvordan kan det være at det aldrig virker når man skal importere en .sql fra en db til en anden vha. phpmyadmin?
Hver gang jeg skal gøre det giver det problemer.
Jeg eksporterer både struktur og data fra den ene. Sletter alt i den anden og importer filen i den anden. Så kan den sætte de først 26 ind og nummer 27 fejler. Den kan sagtens oprette tabellen.

Der er knap 1000 poster i tabellen og den fylder 138 kb.

Er der nogen der kender til dette, og kender en løsning på det???

/NbG
Avatar billede simonvalter Praktikant
28. februar 2003 - 19:27 #1
kunne det være fordi de kører forskellige versioner af mysql.
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
28. februar 2003 - 19:31 #2
3.23.49a mod en  3.23.54-log.
Så ja det er jo ikke den samme version. Men lidt nederen kompabilitet hvis det ikke skulle virke. Det er jo standard sql, og tabellen er oprettet!

/NbG
Avatar billede schaefner Juniormester
28. februar 2003 - 19:37 #3
hvad hvis du sletter tabellen før du indsætter det gemte sql-dump
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
28. februar 2003 - 19:42 #4
Jeg fandt fejlen. I en linje stod der sådan to \\ !!! Så slettede jeg dem bare og så virkede det.
Hvem vil have point?

/NbG
Avatar billede simonvalter Praktikant
28. februar 2003 - 19:47 #5
dig selv ;)
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
28. februar 2003 - 19:50 #6
ok - vi skal jo ikke slås om dem :)
Mange tak for hjælpen og undskyld ulejligheden.

/NbG