Avatar billede mathsk Nybegynder
28. februar 2003 - 17:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan man checker sin mail?

jeg har en ofir adesse, og vil gerne have et program til at checke min mail... jeg har derfor hentet "mail washer"... og ville lige vide hvordan det virker.. altså, jeg skal skrive en pop3 server navn, og jeg skrive bae www.ofir.dk.. det er forkert ikke?  for når jeg checke min mail, så siger den.. "connection timed out (possibly caused a firewall) hva skal jeg gøre..

( ja jeg er en toooosk til sårn noget med servere)
Avatar billede funguy Nybegynder
28. februar 2003 - 17:37 #1
Du kan højst sandsynligt ikke gøre så meget hvis ofrir ikke tilbyder at læse sin mail gennem en pop3-server, da der skal en "speciel" adresse til før du kan komme ind og tjekke mail gennem et mail-program... Hvis ofir ikke giver mulighed for at du kan få denne adresse, tror jeg desværre godt du kan glemme alt om at tjekke din ofir-mail i noget som helst mailprogram! :(
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. februar 2003 - 17:59 #2
æv:,( for det gør de vist ikke.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2003 - 19:20 #3
Få dig en hotmail adresse. Den kan du checke med div. mail programmer. f.eks. Outlook eller Outlook Express.
Avatar billede double-g Juniormester
28. februar 2003 - 19:27 #4
du kan faktisk lave en automatisk log-in til din Ofir konto

Hvis du kopierer nedenstående ind i notepad, skifter Ofir_brugernavn ud med dit brugenavn og Ofir_password ud med dit password, og gemmer det som ofir.html, så åbner din konto automatisk, når du dobbeltklikker på filen

<html>
<head>
<title>
Lidt kreativ anvendelse af Notepad
</title>
</head>
<body onload="document.forms[0].submit()">
<form action="http://mail.ofir.dk/formslogin1_dk.asp" method="post" name="frmMailLogin">
<input type="hidden" name="retdinprofil" value="0">
<input type="text" name="bruger" value="Ofir_brugernavn" maxlength="30">
<input type="password" value="Ofir_password" name="password">
<input type="submit" value="Send">
</form>
</body>
</html>
Avatar billede mathsk Nybegynder
28. februar 2003 - 20:11 #5
se DET var smart det lille trick der.. havde tænkt på noget med notepad.. meeeen.. FEDT tak...

phatlasse: der er meget tafik på min mail.. har givet den ud til mange. og der komme mange newsletters, jeg kan ikke bare lige skifte adresse.. det villle være som og skifte hus-adesse... ;)
Avatar billede double-g Juniormester
28. februar 2003 - 20:17 #6
Jeps, det er slet ikke så skeløjet. :-)
Så slipper man også for de s***** popup's de ynder at have liggende på forsiden en gang i mellem.

Takker for points.