Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 16:51 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

EKO PÅ LYD

der er eko på alt mit musik og spil
håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. februar 2003 - 17:02 #1
Har du et højttaler-ikon nede i tray'en?
Hvilket OS bruger du?
Avatar billede alrua Nybegynder
28. februar 2003 - 17:12 #2
hvis du har noget software til dit lydkort kan du jo lige checke om der er slået noget environment til. Hvis det fx er sat til bathroom giver det ekko... :)
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 17:30 #3
det har jeg prøvet
Avatar billede alrua Nybegynder
28. februar 2003 - 17:44 #4
hvilket kort har du, og hvilken software?
Avatar billede amd Nybegynder
28. februar 2003 - 18:07 #5
Det kan være, hvis du har mic til, at den står og feeder...
(lyden fra højttalerne går i micen, som så smider den igennem højttalerne igen, i et uendeligt loop)
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:10 #6
det der med mic det er det ikke fordi den er slået fra når jeg høer musik og spiller så det er det ikke. men elers tak.
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 19:12 #7
Prøv at fjern lydkortet i enhedshåndtering, og lad den finde driverne igen.
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. februar 2003 - 19:17 #8
>>boy3
Jeg har endnu ikke fået svar på mit spørgsmål! :)
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:21 #9
fra BOY3
hvordan gør man det geforce3 som du hede
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:22 #10
det hved jeg ike hermandsen.
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 19:24 #11
Du kan også prøve at gå ind i tilføj/fjernprogrammer og se om der ikke ligger en der hedder noget med "sound driver" eller lign. Hvis der er det, så fjern den og genstart og når du har genstartet instalerer du den igen. Eller hvis den ikke er der højre klik på denne computer -> egneskaber -> hardware -> enhedshåndtering, find dit lydkort, højre klik og tryk "fjern"
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:25 #12
hey  geforce3 hvis det er rigtig det du dir hvorda gør man det så????
hvis du kan hjælpe mig, på fårhond tak
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:28 #13
jeg har Windows XP på min pc kan det være det???
jeg har været inde i hjælp til suport. der er heller ikke noget om ekko.
men jeg vil lige prøv min lyd optager.
der er en af min venner der sir at jeg skal fomater min pc men den er ikke ret gammel. så hvad skal jeg gøre??    hilsen Boy3
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 19:29 #14
Og du er sikker på det ikke bare er stikket der sidder skævt/løst? prøv alligevel at tage du ud og i et par gange, jeg har nemlig hørt om en der fik et ekko på lyden fordi det sad løst
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 19:30 #15
Nej jeg tror ikke det er XP den er gal med, har den altid gjort det? Men prøv dog det som jeg skriver.
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:34 #16
ok jeg vil prøve, hey  geforce3 har du ICQ??????
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 19:34 #17
Ja 161607234
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 19:36 #18
ok kan vi ike lige snakke i det???
Avatar billede geforce3 Praktikant
28. februar 2003 - 19:37 #19
Jo da
Avatar billede hermandsen Juniormester
28. februar 2003 - 20:00 #20
Okay, jeg skulle bare lige vide at det var XP! :)

Vælg Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Lyde og lydenheder
Under fanebladet "Lydstyrke" i boksen der hedder "Lydstyrke for enhed" trykker du på "Avanceret". Så fik vi det vindue frem der skulle bruges (tror jeg)... :)

For at se alle afspilningsenheder vælger du Indstillinger->Egenskaber.
I bunden af vinduet er en kasse med alle de muligheder du kan se. Vi skal bruge dem alle, så du skal sætte hak i alle de små kasser inde i den store kasse... Afslut med Ok.

Spil nu noget musik. Mens du gør det, prøver du at slå en lyd-kanal af gange fra og til, for at se om det er en af dem der laver ekko...

Jeg håber det kunne hjælpe! :)
Avatar billede boy3 Nybegynder
28. februar 2003 - 21:49 #21
Geforce3 hjalp mig med at geninstallere driveren og nu virker det
Avatar billede hep_ Nybegynder
25. september 2003 - 20:03 #22
spøjst at der er en indstilling under driveren, som man ikke kan komme til ikke?