Avatar billede ewp Nybegynder
28. februar 2003 - 16:48 Der er 7 kommentarer

Proceslinie på 2 linier

Af en eller anden årsag er proceslinien på mit Windows XP pludselig blevet på 2 liner, selv om der er plads nok på en linie.
Hvordan ændrer jeg størrelsen på proceslinien.
Avatar billede alrua Nybegynder
28. februar 2003 - 16:49 #1
højreklik på den og fjern hakket i "lås proceslinjen" - så kan du trække i den helt normalt.

Husk forøvrigt at slå låsen til igen, for så bliver den hvor den er :)
Avatar billede ewp Nybegynder
28. februar 2003 - 16:56 #2
Til alrua,

Proceslinien er ikke låst !

ewp
Avatar billede alrua Nybegynder
28. februar 2003 - 17:11 #3
så trækker du vel bare i den? grib fat øverst og træk nedad til der kun er en linje... :)
Avatar billede ewp Nybegynder
01. marts 2003 - 22:13 #4
Jeg kan hverken trække op eller ned, frem eller tilbage.

Det er åbenbart et svært spørgsmål, da jeg ingen løsninger får!!

Hvis det kan hjælpe forhøjer jeg pointen til 100.

ewp
Avatar billede pemo Nybegynder
17. november 2003 - 08:31 #5
Fandt du ud af det?? Jeg har lige oplevet det samme og jeg kan ikke få den ned på en enkelt linie igen..
Avatar billede sorschn Nybegynder
17. november 2003 - 08:37 #6
Hvis du har flere værktøjslinier i din taskbar skal du først flytte dem, så de er på én linie. Herefter skulle du gerne kunne gøre taskbar mindre (hvis den ikke bliver det af sig selv.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2003 - 22:29 #7
lukketid??