Avatar billede hairball Nybegynder
28. februar 2003 - 12:24 Der er 12 kommentarer

Hvor finder jeg animationen

Jeg så på et tidspunkt en animation der var lavet med et filter så det lignede et håndholdt kamera der filmede en ler-figur på et træbord.

Nogen der kender den og ved hvor den kan downloades?
Avatar billede n!nja Nybegynder
28. februar 2003 - 12:32 #1
Der er lavet flere forskellige animationer med "ler-figuren" han hedder Pepe og kan ses på http://www.3dluvr.com/pepeland/index.htm

Jeg tror det er ham du mener :-)

Mvh N!NJA
Avatar billede hairball Nybegynder
28. februar 2003 - 12:35 #2
Ja, det er sgu ham :)

Men deres download virker ikke, kender du andre steder det ligger ?
Avatar billede n!nja Nybegynder
28. februar 2003 - 12:36 #3
Nej, kender ikke andre steder - men hos mig virker det fint...
Avatar billede hairball Nybegynder
28. februar 2003 - 12:37 #4
Kan du downloade alle mpg's og divx derfra ?
Avatar billede hairball Nybegynder
28. februar 2003 - 12:38 #5
Jeg får :

Service Temporarily Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at www.3dluvr.com Port 80
Avatar billede n!nja Nybegynder
28. februar 2003 - 12:38 #6
Ja, hvis jeg klikker på linket under filmen, spørger den om jeg vil gemme filen.
Avatar billede hairball Nybegynder
28. februar 2003 - 12:43 #7
Det fatter jeg ikke. Jeg får den fejl jeg sendte - og den er da serverside
Avatar billede n!nja Nybegynder
03. marts 2003 - 09:59 #8
hmmm - underligt - kan du stadig ikke hente dem?
Avatar billede geek Nybegynder
16. april 2003 - 23:26 #9
Det er "Brazil" render pluginet du tænker på, eller rettere det er det plugin filmene er lavet med´.
Pluginnet sørge for at lave en mere realistisk version af lys, hvor der i standart max (før version 5) kun er direkte lys eller mørkt er der via brazil lys over alt da det sørge for at lys som rammer en overflade bliver reflekteret i en eller anden retning...
Hmm nok om det...
Prøv at søge på "Brazil" så finder du sansymligvis de film du søger
Avatar billede i11uzion Nybegynder
17. april 2003 - 10:21 #10
geek>>> Pepe-filmene er renderet med Arnold-renderen
Avatar billede geek Nybegynder
17. april 2003 - 15:01 #11
I11uzion du har ret sorry!!
My mistake!! :(
Avatar billede lrd Nybegynder
16. maj 2003 - 18:17 #12