Avatar billede laserzap Nybegynder
07. november 2000 - 15:32 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Program til at lave til Half-Life

Hejza alle sammen.

Er der nogen der kender et godt program til at lave baner til almindelig Half-Life. Programmet skal være gratis, og man skal kunne downloade det !
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. november 2000 - 15:37 #1
Lytter med...
Avatar billede blazer Nybegynder
07. november 2000 - 15:41 #2
Avatar billede laserzap Nybegynder
07. november 2000 - 15:43 #3
Blazer>>>

Syg humør !
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. november 2000 - 15:47 #4
/Blazer ->
Du er flad... Har DU iøvrigt prøvet
www.stedetforidioterderikkekansvarepåetsprøgsmålogderforskrivernogetlorthvilketerpisseirreterende.com
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
07. november 2000 - 16:02 #5
Hvorfor går I ikke bare allesammen hen til:

www.ligesomdeflesteandrepåekspertenharjegensyghumorogjegkanikkefindepåandetatlaveendatsiddeogskrivedummeurelevanteindlæg.nu
Avatar billede laserzap Nybegynder
07. november 2000 - 16:20 #6
jes_petersen>>>

Du er jo ikke meget bedre en Blazer
Avatar billede laserzap Nybegynder
07. november 2000 - 19:10 #7
Nu har jeg sar flere point af
Avatar billede laserzap Nybegynder
07. november 2000 - 19:11 #8
sar = sat
Avatar billede susse Nybegynder
09. november 2000 - 23:40 #9
øh, hvad med at bruge Worldcraft http://www.fileplanet.com/index.asp?section=208&page=2&file=44990

eller QuArK www.planetquake.com/quark.

Quark er helt klart lettest at gå til, du kan også lave Q1,2 og 3, Kingpin, SiN baner i det !!!
Avatar billede laserzap Nybegynder
10. november 2000 - 18:52 #10
susse>>>>

Hvis jeg nu har lavet banen skal den gemmes som .bsp, men hvordan gør jeg det ??? Den siger at den mangler et program til at omdøbe filerne fra qakr etellerandet til .bsp, men det program er der ikke ! Så jeg håber at du kan svare på mit spørgsmål !