Avatar billede psychoras Novice
27. februar 2003 - 19:41 Der er 71 kommentarer og
3 løsninger

Photoshop tutorials - PÅ DANSK

Hejsa, Jeg kunne meget godt bruge nogle danske Photoshop tutorials så hvis nogle ligger inde med et par links så skriv dem da her =)
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:42 #1
Avatar billede psychoras Novice
27. februar 2003 - 19:43 #2
Andre
Avatar billede psychoras Novice
27. februar 2003 - 19:43 #3
Andre, ikk Prodic
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:43 #4
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:44 #5
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:45 #7
og lad være med at være så hurtigt ude med at afvise :P
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:45 #8
svar!
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:48 #9
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 19:49 #10
Avatar billede psychoras Novice
27. februar 2003 - 19:51 #11
Nogen der har en lidt mere grundig tutorial hvor man trin for trin lærer at bruger photoshop (og imageready) ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 19:53 #12
prøv prodic.dk  toolmenu og paletter
Avatar billede psychoras Novice
27. februar 2003 - 19:56 #13
Nogen der har en hvor man lærer at bruger nogle at photoshops layer styles og effecter ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 19:59 #14
nope men prøv dig frem. Man får desværre ikke det hele serveret på et sølvfad, specielt ikke hvis man ikke kan engelsk eller ikke ønsker at følge engelske tutorials.
Har du overvejet nogle af idg´s photoshop hæfter ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2003 - 20:00 #15
Drop en e-mailadresse, jeg har noget godt photoshop materiale på dansk (photoshop 6.0 dansk)
Avatar billede psychoras Novice
27. februar 2003 - 20:03 #17
Bufferzone, Kan du bruge et icq nr ?
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 20:06 #18
husk
Regler for brug af eksperten.dk
Det er ikke tilladt at:
tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2003 - 20:14 #19
Du ser sikkert at jeg ikke siger hvem der skal droppe en e-mailadresse, du kan jo prøve at droppe din og se hvad der sker og dermed er løsninger tilgængelig for alle. Jeg har benyttet samme fremgangsmåde flere gange før og får jævnligt forespørgsler på materiale fra gamle spørgsmål, så her er ingen problemer i mine øjne, forudsat at du har e-mail selvfølgelig
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2003 - 20:15 #20
Jeg kan ikke bruge ICQ
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 20:16 #21
ok... men jeg vil stadig mene det at det lige er på kanten .. nu ved jeg at du er aktiv bruger .. og sikkert gør som du siger .. men jeg tvivler på at alle ville gøre som dig .. og er det så ok når det er dig og ikke når det er dem ..
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 20:18 #22
loadet er du bange for dine 10 point ;)
Det da bare smide en mail og du vil få svaret i postkassen. Er så heldig at jeg har fået det af bufferzone engang og det er enlig meget godt matriale :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 20:22 #23
michael-k nej og det ville du sikkert oxo vide hvis du gik igennem mine spm ..
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 20:24 #24
;) det var sjov, mener bare at havde set bufferzone give ud af hans matriale en del gange nu og sikkert også fået point for det. Så var det ulovligt ville det nok havde været stoppet for lang tid siden. Han tilbyder jo alle der vil have det at smide en mail.
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 20:28 #25
ja .. jeg ved godt hvad bufferzone står for her på eksperten .. men det vil ikke altid være tilfældet at en person der sender et svar med mail vil gøre det igen .. og så er det jo ikke tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

så du mener at reglerne skal skelne mellem folk .. ?
Avatar billede 7th Praktikant
27. februar 2003 - 20:30 #26
Brotha@ping.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 20:31 #27
øhhh nej nu ved jeg ikke hvad bufferzone står for godt nok, om han var admin ville jeg enlig blæse på :)
Jeg prøver igen

Drop en e-mailadresse, jeg har noget godt photoshop materiale på dansk (photoshop 6.0 dansk)

og lidt længere nede efter du har brokket dig

Du ser sikkert at jeg ikke siger hvem der skal droppe en e-mailadresse, du kan jo prøve at droppe din og se hvad der sker og dermed er løsninger tilgængelig for alle. Jeg har benyttet samme fremgangsmåde flere gange før og får jævnligt forespørgsler på materiale fra gamle spørgsmål, så her er ingen problemer i mine øjne, forudsat at du har e-mail selvfølgelig

Det må da sige alt
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 20:33 #28
jeg@elskermad.dk :)
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 20:37 #29
næ egenligt ikke ..du forstår vist ikke hvad det er jeg siger. lad os nu sige at bufferzone stopper på eksperten i morgen .. og jeg skriver min mail her ..
hvis bufferzone ikke er aktiv på eksperten mere vil jeg sansynligvis ikke modtage noget .. det samme senario kunne ske med så mange andre spm ..
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. februar 2003 - 20:44 #30
Okay så jeg med.
Nu har jeg svaret nogle gange ved at smide en forklaring online, mange af de svar er ikke tilgængelig mere enten fordi jeg selv har slettet dem, eller jeg har skiftet udbyder.  Og er temmelig sikker på du kan finde komme links på mange spørgsmål her.

Men kan godt se hvad du mener, men det er at gå lidt for meget op i det, ender med der skal være 300 siders regler, da man kan blive ved og ved.

Hvad med dem der skrider uden at give point ?
Hvad med dem der har lavet et svar og det bliver afvist selvom manden der svarede syntes hans svar var okay ?
Hvad med folk der linker til sites som bliver lukket i morgen ?

osv. osv.    De regler kommer til at se underlige ud.

10.3  Man må ikke svare med links til sites der lukker indenfor det næste år :P    Plat ikke
Avatar billede simonvalter Praktikant
27. februar 2003 - 20:48 #31
jeg giver dig fuldstændig ret .. og det jeg gjorde var bare at forsøge at komme en overskridelse af reglerne i forkøbet ..  .. nu kender jeg så ikke bufferzone og ved hvordan han følger op på gamle spm m.m. men det er nok for mig at han siger at han gør det .. så nok om det ;)
Avatar billede staz Nybegynder
27. februar 2003 - 22:12 #32
Skriv dig på mail listen på www.comigang.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
27. februar 2003 - 22:23 #33
ehmn... vil ikke noget relevant for spørgsmålet?? snarere reklame.biz
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. februar 2003 - 22:23 #34
I kan være ganske rolige, jeg stopper ikke i morgen, og jeg følger normalt op på gamle sprm, ellers er min e-mailadresse ret let at finde og endelig er jeg bedøvende ligeglad med point, har så rigeligt af dem, så giv dem endelig til andre.

Jeg udsender første i morgen aften til dem der er kommet på
Avatar billede psychoras Novice
28. februar 2003 - 09:28 #35
Buggerzone, jeg ville blive meget glad hvis du sendte det der Photoshop materiale til mig på denne adresse:

razmuzz@ofir.dk
Avatar billede psychoras Novice
28. februar 2003 - 09:28 #36
Buggerzone = bufferzone undskyld, tryk fejl
Avatar billede spe Nybegynder
28. februar 2003 - 13:11 #37
bufferzone: Vil gerne se dit materiale sup@tdcadsl.dk
Avatar billede staz Nybegynder
28. februar 2003 - 14:46 #38
elskermad.dk >> Det er bestemt ikke reklame kun. Manden søger danske photoshop tutorials og vi har den største samling af dansk tutorials pt. tror jeg. Men vi mangler og finpudse sitet. Desuden er photoshop jo ikke lige noget man lige bruger en kort overgang. Hvis han er interesseret i danske tutorials burde han jo skrive sig på listen ik?
Avatar billede staz Nybegynder
28. februar 2003 - 14:47 #39
bufferzone >> Du må også gerne smide det på info@pixel-studios.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. februar 2003 - 14:51 #40
staz lad os nu snart se det site :)
Avatar billede staz Nybegynder
28. februar 2003 - 15:39 #41
jaja... det kommer.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. marts 2003 - 01:07 #42
Så er der sendt til alle undtagen www.comigang.dk da jeg ikke kunne finde en e-mailadresse på sitet
Avatar billede psychoras Novice
01. marts 2003 - 18:08 #43
Tusinde tak Bufferzone, det er nogen MEGET godt photoshop materiale du har sendt, det ser ud som om det er del 11 og 12 af en meget lang tutorial, du har vel ikke de andre dele af tutorialen også for så ville jeg blive meget glad hvis du gad at sende dem på min mail ( razmuzz@ofir.dk )

/PsychoRas
Avatar billede exp Juniormester
01. marts 2003 - 20:48 #44
exp@firewerx.dk
Avatar billede staz Nybegynder
02. marts 2003 - 14:12 #45
bufferzone - info@pixel-studios.dk er mig som står bag comigang.dk så du har sendt matrialet til mig :) Men der vil kommer en e-mail på comigang.dk idag. Takker for det
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2003 - 17:47 #46
staz>Fint, så har alle der har bedt om materialet i denne omgang fået det tilsendt, håber at i kan bruge det. Jeg har også en stor samling engelske tuter fra nettet (lavet om til pdf.)
psychoras>Jeg kikker lige materialet igennem igen og ser om der skulle mangle noget
Avatar billede staz Nybegynder
03. marts 2003 - 09:43 #47
Ville det ikke være nemmere og lave en lille side, hvor man kunne hente disse PDFer. Ville det ikke være nemmer for alle parter!
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2003 - 15:18 #48
bufferzone >> Du må også gerne sende det på tarik@vagadesign.dk
Avatar billede psychoras Novice
03. marts 2003 - 16:12 #49
Bufferzone: Kunne det tænkes du ville sende nogle at de andre tuter du har til min mail ?

Razmuzz@ofir.dk

/PsychoRas...
Avatar billede donwang Nybegynder
05. marts 2003 - 14:37 #50
www.thinkdan.com Den bedste på nettet, godt nok også på engelsk... Men så kan du bare lære det!O)
Avatar billede donwang Nybegynder
05. marts 2003 - 14:38 #51
www.teamphotoshop.com er også fin...
Avatar billede googolplex Novice
30. marts 2003 - 22:52 #52
Bufferzone: Vil meget gerne have dit Photoshop materiale sendt til jjr@adslhome.dk :)
Avatar billede majumbo Nybegynder
23. april 2003 - 20:31 #53
Bufferzone: Kan jeg også få sendt dit materiale på Photoshop materiale til hesselberg@ddf.dk
På forhånd tak...!
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. april 2003 - 17:26 #54
det kan du tro, er sendt. Googolplex fik jeg sendt til dig?
Avatar billede googolplex Novice
24. april 2003 - 20:15 #55
Nej, desværre ikke :( Men jeg vil gerne have det :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. april 2003 - 20:20 #56
sendt til dig også
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
25. maj 2003 - 13:35 #57
jeg vil også gerne have det bufferzone TAK!! www.sas_spirit@hotmail.com
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
25. maj 2003 - 13:44 #58
Ups dårlig vane sas_spirit@hotmail.com
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. maj 2003 - 19:51 #59
sendt
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
26. maj 2003 - 15:28 #60
MANGE TAK!!!
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
26. maj 2003 - 16:30 #61
Jeg kan ikke åbne billedet :(
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. maj 2003 - 16:32 #62
hvad er det for et billed du ikke kan åbne, det er acrobat filer, der skal åbnes med Acrobat Reader
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
27. maj 2003 - 19:11 #63
ja men jeg kan slet ikke downloade det billed
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2003 - 19:39 #64
bufferzone gider du lige sende dem igen til mig. Tror de røg efter den sidste formatering :(

Kan ikke huske om du også have nogle til ASP, hvis du har må du gerne sende dem med hvis du gider. Ellers bare dem til photoshop. takker
Avatar billede michael-k Nybegynder
27. maj 2003 - 19:40 #65
michael@teamdesigner.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. maj 2003 - 19:55 #66
Er sendt

Spirit-fighter>hvilket billed er det du ikke kan downloade, alle billeder skulle være embettet i pdf dokumenter
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
27. maj 2003 - 22:17 #67
du sendt 3 filer til mig image001.gif, grafiktilnettet_del1.pdf og grafiktilnettet_del2.pdf grafiktilnettet kunne jeg sagtens downloade begge dele men det billede kan jeg ikke downloade.
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. maj 2003 - 22:21 #68
Image001.gif skal du ikke bruge, jeg tro den høre til nogle sikkerhedsdokumenter jeg også har sendt ud. Jeg kontrollere lige dette og vender tilbage, hvis du har fået mine sikkerhedsinstrukser tilsendt høre den dertil
Avatar billede spirit-fighter Nybegynder
28. maj 2003 - 15:46 #69
ok
Avatar billede bedsize Novice
30. maj 2003 - 12:44 #70
<bufferzone
Kunne egentligt også godt bruge lidt godt matriale til Photoshop
Bedsize@hotmail.com
Avatar billede lockmannager Nybegynder
14. juli 2003 - 22:13 #71
Bufferzone -->

me 2'

webmaster@web-html.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. juli 2003 - 22:28 #72
sendt
Avatar billede jens_elling Nybegynder
17. august 2003 - 12:08 #73
det samme her :)
jens@jemia.it
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
28. december 2004 - 17:51 #74