Avatar billede weedzard Nybegynder
27. februar 2003 - 17:35 Der er 4 kommentarer

cs server probs

Jeg har prøvet at oprette en cs server, så mig og en kammerat kunne spille lidt aim_map_usp. Mit sprøgsmål er så: hvordan connecter jeg selv til den ? hvad er ip'en på serveren ?
Avatar billede alrua Nybegynder
27. februar 2003 - 17:36 #1
hvilken server har du brugt? du går vel bare ind i half-life og opretter et internet-spil som din kammerat kan joine? :)
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2003 - 18:11 #2
Opretter du serveren på din egen maskine eller på en anden server (dedikeret)?
Avatar billede weedzard Nybegynder
27. februar 2003 - 18:20 #3
alrua: jeg bruger hlds.exe +parameters, dvs: "C:\Games\Half-Life\hlds.exe -game cstrike -port 27015 –noipx +log on +maxplayers 2 +map aim_map_usp"
Jeg mener at jeg læste at hvis man lavede parameteret: port -27016 så skulle det være muligt at joine serveren fra den samme maskine.

philip: På min egen (rigtig pæn navn du har 8))

mvh. Philip..
Avatar billede alrua Nybegynder
27. februar 2003 - 18:23 #4
hvis du skifter port til 27016 kan du jo prøve at connecte ved at skrive 'connect 127.0.0.1:27016' i consollen i dit cs (uden ').

Du skal bare sørge for at din kammerat også connecter til port 27016 :)

men hvad er der galt med at oprette spillet i normalt half-life og lade ham joine det? :)