Avatar billede icondk Nybegynder
27. februar 2003 - 16:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kodeliste

Hej

Er der ikke nogen som kan hjælpe med en liste over koder til VB ?? så jeg eksempelvis kan slå på, hvis jeg lige skal lave en lille knap eller sådan noget.
Avatar billede joern Nybegynder
27. februar 2003 - 17:35 #1
Hej.

Hvad mener du, - fejlkoderne?

m.v.h. Jørn
Avatar billede mikker Nybegynder
27. februar 2003 - 20:34 #2
Sådan lige cut'n paste hele VB hjælpen?

Prøv at trykke F1 ! :O)

- Mikker
Avatar billede martin_moth Mester
27. februar 2003 - 22:05 #3
mdsn.microsoft.com har alt hvad du kan ønske dig, hvis du ellers ved hvad du skal lede efter

Derudover er der masser af tutorials (søg fx. på tutorial i denne kategori og få følgende resultater: http://www.eksperten.dk/kat/5/?searchtype=txt&words=tutorial&method=and&sort=score&catid=5 )

Ellers følg Mikkers råd!
Avatar billede jrl0469 Nybegynder
28. februar 2003 - 08:39 #4
Et godt sted at finde eksempler er her: http://www.vb-helper.com/search.html
Du kan tilmelde dig et nyhedsbrev der kommer en gang om ugen. Nævnte er smækfyldt med eksempler, hints m.m. Det er ski' godt
MVH Jan
Avatar billede pbirk Nybegynder
06. marts 2003 - 08:47 #5
Som Martin siger er mdsn.microsoft.com det sted med mest information.

En liste over VB funktioner og andet kan du få ved at trykke F2 (hvis jeg husker rigtigt) inde i VB, så vil der komme en lille browser op, med alle de funktioner man kan bruge, og alle de funktioner du selv har lavet, osv osv.
Avatar billede martin_moth Mester
06. marts 2003 - 09:24 #6
icondk: Jeg tror de fleste har svært ved at forstå hvad du mener med "med en liste over koder til VB" - mener du en liste over reserverede ord, over indbyggede funktioner, over..?
Avatar billede icondk Nybegynder
17. marts 2003 - 19:44 #7
jeg vil bare lige sige tak for hjælpen .. men jeg har selv fundet det jeg skulle bruge