Avatar billede jesper_husted Nybegynder
27. februar 2003 - 15:20 Der er 2 kommentarer

en glad sang til musical

Vi skal bruge en glad sang til en musical! Robin Hood og Lady Marian er lige blevet gift og den små alkoholiske Broder Tuck skal synge en "lev lykkeligt ever after -agtig sang. Gerne noget gospel kirke agtigt halløj...
Avatar billede jesper_husted Nybegynder
27. februar 2003 - 15:57 #1
det behøver ikke være gospel agtigt halløj
Avatar billede =maddog= Nybegynder
28. februar 2003 - 07:01 #2
det her kommer ikke til at hjælpe dig meget.... men alligevel, har du overvejet at skrive en tekst selv til en kendt slager. "Lady Madonna" med the beatles ville være et godt bud.

Venner
og fjender
her i Sherwood skov
nu skal vi feste løs og lave sjov.
Synge
og drikke
hele natten lang
glemme vores sorger til en anden gang.

bare for at du kan komme igang :).