Avatar billede kalaharikid Nybegynder
27. februar 2003 - 11:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Word 2000 laver stort i (I)

Hvordan får man Word 2000 til at holde op med at skrive alle i'er med stort - Har prøvet at slå stavekontrol fra -

Kalaharikid
Avatar billede benjams69 Nybegynder
27. februar 2003 - 11:43 #1
Det er ikke stavekontrollen du skal slå fra, men auto-korrektur .... Det er fordi Word "tror" at det er engelsk du skriver...

Prøv evt at ændre sprog... tools>language>set language
Avatar billede andersnielsen Nybegynder
27. februar 2003 - 11:54 #2
Tools > AutoCorrect
Indtast "i" i "Replace"-feltet
Så fremkommer i, i listen nedenunder. Tryk på den linie og tryk på delete.

Så er problemet løst.
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
27. februar 2003 - 13:13 #3
Jamen det spookye er at i vises som om den skal erstattes med I i Erstat ?
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
27. februar 2003 - 13:14 #4
Undskyld - IKKE vises - Se ovenfor
Avatar billede jkrons Professor
27. februar 2003 - 16:22 #5
Prøv som nævnt at ændre sprog til Dansk i stedet for engelsk. Slå derefter funktionen "Find sprog automatisk" fra.
Avatar billede hcars Novice
03. marts 2003 - 09:44 #6
"Jamen det spookye er at i vises som om den skal erstattes med I i Erstat ?"
Jamen så skal du ind i Aotokorrektur
Markere i
og så slette det.
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
11. marts 2003 - 15:00 #7
Nu virker det - Men der gik godt nok lidt tid før det slog igennem ?

Tak for hjælpen alle - Anders var først med fiffet ....

MVH Kalaharikid