Avatar billede diller Nybegynder
07. november 2000 - 10:34 Der er 12 kommentarer

OS?9?

Jeg har faktisk 2 spørgsmål.....

Je har en G4 med 256MB ram

Når jwg åbner et dokument med min billed-browser, og vælger \"Print\" Så siger den at der ikke er nok hukommelse til at udskrive....... HVOF???

OG nogle gange når jeg sidder og surfer på nettet, så slukker min maskine!?!?! Hlt uden grund!! Den lukker sjimpelthen bare ned?!?!?
Avatar billede foodear Praktikant
07. november 2000 - 11:22 #1
Hej
tildel din billedebrowser noget mere hukommelse
tildel også din skrivestyring noget mere hukommelse
og hvis du bruger MS inet Xplorer; mere hukommelse, slå Java fra i instillinger
Rens op i din Parameterram alt+æble+p+r, når maskinen starter (pling),
virker det ikke prøv at geninstallere hele systemet igen (vælg installer NY systemmappe), så går det ikke udover dine skrifter dem kan du flytte tilbage senere
håber det hjalp??
/foodear
Avatar billede diller Nybegynder
07. november 2000 - 11:26 #2
Madøre// prøver dine forslag............
Avatar billede diller Nybegynder
07. november 2000 - 11:28 #3
Hov ja, hvad mener du med skrifter?? Er det mine data du mener??
Avatar billede foodear Praktikant
07. november 2000 - 11:31 #4
nej jeg mener følgende : når du installerer ny systemmappe så vil den gamle systemmappe blive omdøbt til tidligere systemmappe og hvis du har installeret andre skrifttyper end dem der følger med Mac OS så kan du flytte dem over i den nye.
Gem ALDRIG dine sager i systemmappen!!!
Avatar billede foodear Praktikant
07. november 2000 - 11:32 #5
og forresten du SKAL opdatere dit system til version 9.04 DK så kører det bare derudaf
opdateringen kan du downloade fra Apple.dk
Avatar billede diller Nybegynder
07. november 2000 - 11:36 #6
madøre// ok, prøver, er ikke den største haj til det lorde-mac
Avatar billede foodear Praktikant
07. november 2000 - 11:48 #7
du kan da hvis du har lyst e-maile mig så kan vi måske finde ud af hvordan vi får din G4 til at køre optimalt??
Avatar billede diller Nybegynder
07. november 2000 - 11:51 #8
så mangler jeg noget mail - addy
Avatar billede foodear Praktikant
07. november 2000 - 11:52 #9
OK diller here it goes: foodear@food4u.com
Avatar billede foodear Praktikant
07. november 2000 - 11:54 #10
Hav tålmod, jeg skal nok svare, men først i aften eller imorgen, skal arbejde!!!!
Avatar billede nwt Nybegynder
31. marts 2001 - 21:12 #11
Slå virtuel hukommelse til.
Avatar billede soren_han Nybegynder
11. april 2001 - 11:14 #12
Slå Aldrig virtuel hukommelse til. hvis du vil bruge maskinen til noget fornuftigt...