Avatar billede burningice Nybegynder
27. februar 2003 - 01:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Open / Save as - dialogboks

Jeg er kommet til at fjerne det lille flueben i den dialogboks der kommer når man downloader en fil... det gør at, ja.. du gættede rigtigt.. at den dialogboks ikke kommer mere når jeg vil downloade en fil.. men JEG VIL HAVE DEN frem...

Nogen der lige ved på stående fod hvor jeg kan finde den indstilling? Nu har jeg brugt den sidste halve time på at lede, men no luck :(

/Pauli
Avatar billede knudgert Nybegynder
27. februar 2003 - 01:45 #1
Start => Indstillinger => Mappeindstillinger => Filtyper => Find filtyperne f.eks. Winzip => sæt et flueben ved »Bekræft overførelse efter åbning«
Avatar billede burningice Nybegynder
27. februar 2003 - 10:47 #2
skal jeg så gøre det ved alle filtyper?
Avatar billede andersnielsen Nybegynder
27. februar 2003 - 12:16 #3
Hvis jeg har forstået rigtigt:

Internet Explorer => Funktioner => Internetindstillinger => Fanebladet "Avanceret" => Sæt flueben i "Giv besked, når overførslen er fuldført".

Jeg tror i hvert fald det er det samme som "knudgerts" svar gør. Bortset fra at det her gør det ved alle filtyper på én gang.

Hvis det var noget andet du mente, må du lige uddybe :-)
Avatar billede burningice Nybegynder
27. februar 2003 - 12:23 #4
andersnielsen>> det er desværre ikke det... eneste den indstilling gør er at komme med en "Hallooo... din download er altså færdig... *vinker med armene* dialog"... den giver mig ikke min "some files can be harmfull... blablabla" dialog tilbage :(
Avatar billede burningice Nybegynder
27. februar 2003 - 16:06 #5
knudgert>> :) det var dit svar der virkede.. jeg skulle lige bruge lidt tid på at prøve frem og tilbage om det nu rent faktisk også virkede.. og det gjorde det :)
Avatar billede knudgert Nybegynder
27. februar 2003 - 20:51 #6
Lidt sen kommentar, du skal gøre det for de filtyper, du ønsker muligheden på, i praksis er det jo ikke så mange.
Winzip, Winrar, Ace og måske et par stykker mere, d.eks. Officefiler, hvis du ikke ønsker de umiddelbart skal åbne i browseren.
Avatar billede burningice Nybegynder
27. februar 2003 - 21:52 #7
knudgert>> det er nemlig rigtigt... det gik ligepludselig op for mig, da den dialogboks pludselig kom frem da jeg ville hente en zipfil... straks smuttede jeg ind og kiggede på filtypen wmv og rigtig nok... det flueben manglede, og da fattede jeg hvordan det hang sammen :)