Avatar billede dyzoc Nybegynder
07. november 2000 - 09:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kabinet til Socket A

Hvilket slags kabinet skal man købe til et bundkort med Socket A?
Avatar billede renny Nybegynder
07. november 2000 - 09:19 #1
Ganske almindeligt ATX kabinet, det er kun Athlon der kræver noget specielt, da det kræver at det er 300 watt strømforsyning
Avatar billede dyzoc Nybegynder
07. november 2000 - 09:28 #2
OK, jeg troede bare størrelsen af bundkortet varierede....
Avatar billede renny Nybegynder
07. november 2000 - 09:31 #3
det er heldigvis lavet så smart at såfremt det ikke er IBM eller compac så passer det sammen
Avatar billede dyzoc Nybegynder
07. november 2000 - 09:36 #4
Men det er da ikke det samme kabinet til en AMD k6 og en AMD k6-2/Pentium III?
Avatar billede renny Nybegynder
07. november 2000 - 09:39 #5
jo det er hvis den amd k6 du tænker på er en ATX
Avatar billede dyzoc Nybegynder
07. november 2000 - 09:51 #6
Okay! Nu tror jeg, at jeg er med... ;-)
Mange tak!
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
07. november 2000 - 13:34 #7
undskyld jeg blander mig, men jeg har en IBM pc (pinligt) med en AMD K&-2 processor (300mhz) så vil jeg lige høre om det også er et atx kabinet!!
Avatar billede garfieldpbj Nybegynder
07. november 2000 - 13:35 #8
der skulle står K6-2 (-:
Avatar billede renny Nybegynder
07. november 2000 - 13:39 #9
ikke nødvendigvis, bundkort i den størrelse kan fås både som atx og at

Du kan typisk se det på strømstikket nede på bundkortet, AT er et bredt stik med en række ledninger og ATX er der 2 rækker ledninger