Avatar billede the-king Nybegynder
12. august 1999 - 14:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

wall sammen med access

er der en der gider hjelpe med at lave en wall hvor folk kan skrive en beske og så andre kan læse den på en hjemme side. Det helle skal være kædet sammen med access. på wallen skal værre følgen oplysninger IP,navn,tekst,dato,
Avatar billede thoeger Nybegynder
12. august 1999 - 21:45 #1
jeg tror der skal lidt flere point op bordet!!!
Avatar billede stoffer Nybegynder
13. august 1999 - 09:34 #2
hvorfor skal det absolut kædes sammen med access. Det er jo bare et forum ikke?

her ligger et fint forum "asp forum" på:

http://www.activeserverpages.dk/download/default.asp?mode=kategori&id=5
Avatar billede the-king Nybegynder
17. august 1999 - 13:51 #3
tak stoffer
der var det jeg skulle bruge men, så skal du vel have de 15 point, men hvordan får du dem
Avatar billede stoffer Nybegynder
17. august 1999 - 16:16 #4
nu kan du gi' mig dem :-)
Avatar billede the-king Nybegynder
19. august 1999 - 08:42 #5
tak for hjælpen
Avatar billede stoffer Nybegynder
19. august 1999 - 12:20 #6
no prob