Avatar billede kaas Nybegynder
26. februar 2003 - 20:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Download via filemanager..?

Hej.

Jeg har lige mistet alle mine data på min pc, også min hjemmeside. Min side bliver hostet af friserverplads.dk.

Mit problem er at de ikke tilbyder FTP kun en file manager..! Derfor ville jeg høre om nogen kan hjælpe mig med at hente mine filer igen..?

Det hjælper ikke at gemme destinationsramme, da jeg så bare får en kopi af siden ligesom hvis du bare gemmer den fra din browser...

Håber i kan hjælpe mig..!

Venlig hilsen
Jakob Kaas
www.friserverplads.dk/cm4dk
Avatar billede bentn Nybegynder
26. februar 2003 - 20:30 #1
skriv dog til friserverplads.dk og forklare dem at du har mistet dine data og høre om i ikke kan finde en løsning.
Avatar billede kaas Nybegynder
26. februar 2003 - 20:44 #2
Der er alt for dårlig service, de har ikke svaret på mails i en uges tid..!
Avatar billede bentn Nybegynder
26. februar 2003 - 20:51 #3
Ja, det er jo lidt surt, - men så må du bare ringe, nok også det bedste!
http://www.friserverplads.dk/index.htm
Avatar billede kaas Nybegynder
27. august 2004 - 09:37 #4
TAk for hjælpen, lukker..!