Avatar billede hater Nybegynder
26. februar 2003 - 20:03 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Det her er humor!!!

Der er en ny virus i omløb som hedder ARBEJDE. Hvis du modtager nogen form for ARBEJDE, enten som email, internet eller simpelthen overdraget til dig af en kollega så lad være med at acceptere det.

De personer som har accepteret ARBEJDE har fundet sig selv i en position hvor deres fritid er forsvundet og deres tankevirksomhed er ophørt med at fungere normalt.

Hvis du modtager ARBEJDE via email eller noget som helst ARBEJDE i al almindelighed, så fjern virusen og send en mail til din chef med ordene: "Jeg har fået nok - Jeg smutter ned på den lokale". Alle former for ARBEJDE skulle herefter automatisk forsvinde fra dine tanker.

Hvis du modtager ARBEJDE i papirform tager du simpelt hen dokumentet og overfører det til din skraldespand.

Denne advarsel er sendt ud fra Microsoft her til morgen - skynd dig at sende advarslen videre til samtlige venner i din email adressebog.

Hvis din email adressebog ikke indeholder nogle venner, er der fare for, at ARBEJDE allerede har angrebet dig og ødelagt dit liv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2003 - 20:05 #1
Gammel - men man trækker dog på smilebåndet alligevel ;)

P.s. har du hørt om den russiske manuelle discountvirus?

smid en bootdiskette i og skriv format C: *g*
Avatar billede initializing Nybegynder
26. februar 2003 - 20:13 #2
Lol fra MS? Så lytter ingen da alligevel.. :)
Avatar billede hater Nybegynder
26. februar 2003 - 20:15 #3
john_stigers... lol, trist for dem der har hoppet på den :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. februar 2003 - 20:16 #4
*lol*
Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2003 - 20:20 #5
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. februar 2003 - 20:21 #6
den her er også gammel - men stadig underholdende, hehe
http://talesyntese.teledanmark.dk/tro.asp
Avatar billede fromsej Praktikant
26. februar 2003 - 21:28 #7
Det er hvad jeg kalder selvtillid
Det kunne have været vognmænd eller nordjyder - men, det var Irer!!
Irlands tapre  sønner.

En  eftermiddag sad Saddam Hussein og kedede sig på sit kontor, mans han
spekulerede  på, hvem han nu skulle invadere. SÅ ringede telefonen

"Hallo, Hr. Hussein" sagde stemmen  med en kraftig accent, "Det er Paddy
fra County Meath i Irland, Jeg ringer for  officielt at informere dig om
at vi erklærer dig krig  !"

"Javel, Paddy" svarede Saddam,  "interessant nyhed, men hvor stor er lige
jeres hær?"

"På  nuværende tidspunkt er der mig selv, min fætter Sean, med nabo Gerry
og hele  dartteamet fra pubben, det bliver 8 ialt" svarede Paddy.

Saddam sukkede ... "Jeg er  nødt til at fortælle dig, at min hær tæller en million mand"

"Sådan noget lort" svarede  Paddy..."Jeg ringer lige tilbage"

Ganske rigtigt, næste dag var Paddy  igen i røret.

"Hr. Saddam, vi er stadig i krig!  Det er lykkedes os at fremskaffe noget
materiel"

"Hvilken slags materiel ?" spurgte Saddam.

"2  mejetærskere, 1 bulldozer og Murphy's traktor"

Endnu en gang sukkede Saddam..."Jeg  er nødt til at fortælle dig, at jeg
har 1000  kampvogne, 3000 PMV'er, og min hær er vokset til 1,5 million
mand"

"Fandens også, jeg ringer lige  tilbage" svarede Paddy.

Ganske rigtigt, næste dag "Hr.  Hussein, vi er stadig i krig, det er
lykkedes os at blive luftbårne, vi har  udstyret Teds gamle sprøjtefly med
et par rifler, og nu har bridgeholdet også  sluttet sig til os"

"Jeg er nødt til at fortælle  dig, at jeg har 2000 bombefly, 5000 MIG
jagere, mine millitær anlæg er beskyttet  af jord til luft missiler, og
min hær er vokset til 2 millioner mænd" svarede  Hussein.

"Holy Shit, jeg ringer tilbage"  sagde Paddy.

Ganske rigtigt næste dag  ringede Paddy . "Hr. Hussein, jeg er desværre
nødt til  at afblæse krigen"

"Det er jeg da frygteligt ked af at  høre" svarede Saddam, "Hvorfor den
pludselige ko-vending?"

"Johh" svarede Paddy, "vi har haft  os en god snak og er kommet til den
konklusion, at vi ikke aner hvad i helvede  vi skal stille op med 2
millioner krigsfanger".
Avatar billede hater Nybegynder
26. februar 2003 - 21:41 #8
*ROFLMAO*
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
27. februar 2003 - 22:17 #9
alle børnene gik uden om lorten - undtagen saddam - han satte sig ned og sagde nam-nam
Avatar billede popsy Novice
27. februar 2003 - 22:19 #10
hmmm...
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 02:03 #11
Lukketid!
Avatar billede hater Nybegynder
07. april 2003 - 16:37 #12
kay kay
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. april 2003 - 16:41 #13
*LOL* så tager du det ene point tilbage!!!!!!
velkommen til min blackliste...
Avatar billede hater Nybegynder
07. april 2003 - 16:44 #14
BLACKLISTE... ÅH GUD NEJ... ALT ANDET END DET!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

--
welcome to the world of sarcasme!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. april 2003 - 16:45 #15
:-P
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2003 - 21:11 #16
Vidste i forøvrigt at Saddam Hussein har været med i melodi grand prix? det var med sangen "iraker mig hele tiden ned" :)
Avatar billede popsy Novice
07. april 2003 - 21:41 #17
*LOL*
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. april 2003 - 22:58 #18
*LOL*