Avatar billede pezkalnen Nybegynder
26. februar 2003 - 15:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billetter til fodboldkampe i udland?

Hej mit spørgsmål lyder om nogen kender nogle gode links til sider der forhandler billetter til fx. real madrid. Grunden er at jeg tror det kan gøres billigere end hvad fx. viasport kan klare...

mvh. Kristoffer
Avatar billede maped Nybegynder
26. februar 2003 - 16:24 #1
Avatar billede maped Nybegynder
26. februar 2003 - 16:28 #2
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
26. februar 2003 - 18:36 #3
Har set siderne.. og de er fede nok, men det jeg havde tænkt på var udenlandske sider hvor man bare købte billetten og så selv sørgede for ophold, fly osv.
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
27. februar 2003 - 08:18 #5
jeg fandt billetterne... www.madrid-tickets.com, men du får pointene alligevel :)
Avatar billede maped Nybegynder
28. februar 2003 - 12:43 #6
mange tak, men det var nu ikke nødvendigt