Avatar billede botha Nybegynder
29. marts 1999 - 00:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

net butik

Klogt hoved søges:
Jeg er karamiker og vil forsøge at sælge lidt krukker og andet godt af ler.
Og vil nu forsøge at sælge gennem min hjemmeside.
Mit ønske er at man kan se nogle små billeder (thumbs) og klikke på dem,
og derefter skrive antal ved dem.
Til sidst skal man så trykke på en “saml ordre og send” knap.
hvorefter man skal skrive navn osv. og trykke “send”.
Hver dag tømmer jeg så min mail og modtager de mange 1000
bestillinger der så måtte være. (lidt selvironi).
Er der noge som kan hjælpe mig med dette. Jeg er opkoplet ved hjælp
af Get2net og har dermed ca. 10mb til rådighed.
ps det skal gerne være lavet så jeg selv vil kunne finde ud af at opdatere,
jeg har en del kendskab til normal html programering og kender en smule til
frontpage programmet, som jeg også har købt.
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 1999 - 21:13 #1
Hey Botha.

Her er en kode til noget du kunne bruge. Det er her folk kan fortælle hvor mange ( krukker m.m ) de ønsker.

------------------------ START -------------------------
<tr>
    <td width="70%" height="10" colspan="3" bgcolor="#CFCFCF"><small><small>Bananchips, ps</small></small></td>
    <td width="5%" rowspan="2" valign="middle" bgcolor="#CFCFCF"><a
    href="q.cgi?mergefile=vinfo&amp;svare=5708704301151&amp;deklaration=&amp;normbillede=5708704301151%2Ejpg&amp;fnavn=Bananchips%2C+ps&amp;xantal=2&amp;stk_pris=19%2C95&amp;xstk_pris=30%2C00&amp;d_indholdsang=250%2C00&amp;d_indholdstxt=g"><image src="../images/info.gif" name="vareinformation" alt="vareinformation" border="0"></a></td>
    <td width="25%" rowspan="2" valign="middle" bgcolor="#CFCFCF"><form method="GET"
    action="q.cgi" name="search" target="rbottom2">
      <input type="hidden" name="mergefile" value="kurv"><input type="hidden" name="_act"
      value="put"><input type="hidden" name="svare_1" value="5708704301151"><p><input
      type="text" name="cnt" value="1" size="2"> <input type="image"
      src="../bording/gifs/adddown18.gif" height="18" width="18" name="put i indkøbsvogn"
      alt="put i indkøbsvogn" border="0"> </p>
    </form>
    </td>
  </tr>

------------------------ SLUT -------------------------

/MCP
Avatar billede vels Nybegynder
07. april 1999 - 21:57 #2
Hej

Jeg er ikke en haj til ASP men jeg gar fundet et sampel til en lille net butik du kan se det på: http://www.asp101.com/samples/shopping.asp
Avatar billede Slettet bruger
07. april 1999 - 22:02 #3
Ja det ser jo ret flot ud.. Men de har jo ikke ligefrem skrevet hvordan man gør :o(

/MCP
Avatar billede west Nybegynder
16. april 1999 - 00:03 #4
Har sendt dig et script som virker,
er det ok?
hvis ikke så mail tilbage
Avatar billede martin Nybegynder
18. april 1999 - 00:52 #5
http://www.gratisbutik.nu er en svensk side hvor man kan lave en butik med optil 50 varer - og det er gratis!
Avatar billede peter_plys Nybegynder
25. maj 1999 - 22:55 #6
Det lugter lidt det her MCP !!!!

Desunden bruger en kiramiker ikke kiramik og mig bekendt er der forskel på KIRAMIK OG LER !!!!!!!
Avatar billede hjælperen Nybegynder
25. maj 1999 - 23:00 #7
Peter Plys!

Nu er jeg RIGTIG træt af dig.. det kan godt være det lugter af mig, men selvom jeg svare hurtigt og havd du nu ellers siger. Så får jeg sgu ikke ret mange af de point jeg ellers havde fortjent :o).

Men DROP det pis.......
Ellers må vi hellere få dig ud af systemet igen *ss*

//MCP
Avatar billede jelle Nybegynder
04. september 1999 - 20:40 #8
Hej man kan også bruge : www.onlinesalg.dk
Det er også gratis