Avatar billede simonbt Nybegynder
06. november 2000 - 23:04 Der er 7 kommentarer

Swat3

Jeg kan ikke få min lyd på mit spil Swat3 Er der nogen der har en idé om hvorfor.
Mit lydkorrt er rigtigt sat op og jeg har skruet op for lyden.
Avatar billede denboj Nybegynder
06. november 2000 - 23:10 #1
er det et dos spil og indlæser du dos drivere under opstart ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. november 2000 - 23:13 #2
Denboj>> Hvordan kan du svare spørgsmål når din computer er nede? *lol*

/vh
Simon
Avatar billede blood Nybegynder
06. november 2000 - 23:20 #3
Hvad med nogle point!!!
så kunde det være folk gad at hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2000 - 23:26 #4
denboj kik http://www.swat3.net/swat3/generalinfo.gtp
copernic igen
Har du efter installation husket at genstarte dyret simonbt?
Efter ovennævnte link så skulle der ikke være problemer, hvis du vel og mærke ellers har dit system ajourført med driver m.v.
Avatar billede denboj Nybegynder
06. november 2000 - 23:47 #5
nomiz// det er heldigvis ikke min egen com. men en på mit arbejde :-)
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
06. november 2000 - 23:57 #6
F - E - D - T - E - R - Ø - V
Avatar billede x_mrtee_x Nybegynder
06. november 2000 - 23:58 #7
HIHI simonbt er sgu bankerot! Du må ud og svare på nogle spørgsmål!

Spørgsmål besvaret: 0