Avatar billede phillips82 Nybegynder
25. februar 2003 - 23:58 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Casio E-125 vs. iPAQ 3630

Jeg skal købe en af disse PDA'er brugt.
Hvis prisen er ligegyldig, hvilken skal jeg så vælge?
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
26. februar 2003 - 00:00 #1
Ipaq, klar den bedste, og klart den med de fleste muligheder for ekstra lir og tilbehør.
Avatar billede hekla Nybegynder
27. februar 2003 - 00:30 #2
Hvis prisen er ligegyldig ville jeg vælge Dell's nye Axim X5 til kr. 2.500-3.500. Den har fået rigtig gode anmeldelser
Avatar billede jpvj Nybegynder
27. februar 2003 - 00:40 #3
iPAQ - den er den mest udbredte og iPAQ er kendt for godt design, god skærm og ergonomi samt mange tilvalgsprodukter. Kender ikke Casio, men du kan jo prøve google og se om du kan finde en anmeldelse af den.

JP
Avatar billede phillips82 Nybegynder
27. februar 2003 - 00:40 #4
Ikke ligegyldig på den måde...

Ligegyldig mellem Casio E-125 og iPAQ 3630

- hvis prisen var ligegyldig ville jeg nok glemme PDAen og købe en BMW... :-)