Avatar billede tjobz Nybegynder
25. februar 2003 - 23:26 Der er 3 kommentarer

zyxel prestige 314

ZyXEL prestige 314 <-- Sådan en fin en har jeg fået anskaffet mig :)

Nu kunne jeg godt tænker mig en manuel på dansk til den, da jeg ikke er så go til sprog :(
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. februar 2003 - 23:57 #1
tror ikke at den findes på dansk, har selv haft en Zyxel.
Avatar billede tjobz Nybegynder
26. februar 2003 - 14:48 #2
Okey så, har lige et spørgsmål til dig hvis du har haft det der bredbånds adsl, hvis man sætter routeren til i wan porten og forbinder det til adsl modemet skal den der 10base så ik lyse, det gør den ik men min wan port begyder at lyse når stikne er forbundt, tager jeg stikket ud af adsl'en så lyser min wan port ikke mere
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. februar 2003 - 18:07 #3
den Zyxel jeg havde arbejdede på en anden måde end din, det er 3 år siden jeg havde gang i den.