Avatar billede flovmand Nybegynder
25. februar 2003 - 22:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Red alert 2, Yuri går ned i multiplayer

Jeg har et problem med at RA2 går ned i multiplayerspil med en fejlmeddelelse som ca. lyder som følger "Red alert has encountered an internal error ....". Der er ingen problemer i singleplayer.
Avatar billede geforce3 Praktikant
26. februar 2003 - 10:34 #1
Win XP?
Avatar billede flovmand Nybegynder
26. februar 2003 - 10:46 #2
Ja Win XP. Det kører dog fint på andre XP maskiner. Jeg har Geforce4 MX 440 kort som jeg frygtede kunne medfører fejlen men da det kører fint i singleplayer tror jeg ikke længere på det.
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2003 - 10:53 #3
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2003 - 10:55 #4
Avatar billede flovmand Nybegynder
26. februar 2003 - 18:06 #5
Tak til Robotten men jeg kan desværre ikke bruge patchene.
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2003 - 19:35 #6
Oki, men så skulle jeg ikke have haft alle de point.
skriv, hvis du vil have dem igen.
Avatar billede flovmand Nybegynder
27. februar 2003 - 09:36 #7
Robotten. Hvis folk gør en aktiv indsats og ikke bare tilfører allemandsviden mener jeg pointene er berettigede. Behold derfor hvad du har fået. Da jeg har en "lånt" version af spillet kan patchet (det er det samme på begge sider)sikkert ikke eksekveres.