Avatar billede lvborn Nybegynder
25. februar 2003 - 20:10 Der er 3 kommentarer

Søg med 2 drop down bokse

Jeg søger et færdigt script: Valget af værdi i boks 1 skal påvirke mulighederne for valget i boks 2. Når de to værdier er valgt skal der søges i en access database efter poster, der opfylder kriterierne.

Boks 1 kan f.eks have værdierne: klasse1, klasse2
Boks 2 kan have værdierne: dansk, biologi hvis klasse1 vælge og matematik, fransk hvis klasse2 vælges.

Databasen har felterne: Navn, klasse, fag
Avatar billede oasen Nybegynder
25. februar 2003 - 20:59 #1
Surf over i Javascript-kategorien til at starte med. Bortset fra modtagelse af data fra formularen, har det intet med ASP at gøre.
Avatar billede lvborn Nybegynder
25. februar 2003 - 21:46 #2
Spørgsmålet er flyttet til JAVASCRIPT!
Avatar billede oasen Nybegynder
25. februar 2003 - 22:49 #3
Ja, det kan jeg forstå på det hele ;)