Avatar billede drud Nybegynder
06. november 2000 - 18:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhed i F2000 under Windows 2000

Jeg anvender FP2000 under Windows 2000 med FAT32 filsystem. I FP2000 er funktionen sikkerhed ikke tilgængelig(\"grå\") - mit webhotel siger at jeg skal anvende denne for at styre adgange til mine websider/databaser ?

Hvordan kan denne funktion gøres tilgængelig?
Avatar billede bukse Nybegynder
15. november 2000 - 20:11 #1
du skal installere fp-server på din maskine.
Sikkerhed virker kun hvis du har fp-extensions
Avatar billede wust Nybegynder
23. januar 2001 - 22:28 #2
Og hvordan er det så lige at man gør det. Er det en del af programmet, -eller hvad

Avatar billede bukse Nybegynder
24. januar 2001 - 22:23 #3
Frontpage extensions skal ligge på dit websted(webhotel) så du må tale med din udbyder om det kan lade sig gøre.