Avatar billede connorz Nybegynder
25. februar 2003 - 13:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ver 4.7 og ver. 5.0!!!

Jeg har hidtil kørt med Messenger ver. 4.7. Nu har jeg forsøgt at installere den nye ver 5.0, men den kan jeg ikke logge på!! Den har heller ikke afinstallerede 4.7 som stadig ligge på min maskine, og den kan jeg sagtens logge på! Er der nogen, der har en ide om, hvad der kan være galt? Det kan vel ikke være noget firewall/netværk/... når den ene version virker, eller hvad?
Avatar billede databug Nybegynder
25. februar 2003 - 13:59 #1
Jeg vil råde dig til at afinstallere 4.7 inden du begynder på 5.0
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 14:00 #2
Prøv at fjern messenger og hent den nye ned http://messenger.msn.dk/ og se om der ikke bare er sket en fejl.
Avatar billede sechrepter Nybegynder
17. april 2003 - 22:32 #3
jeg tror det er fordi du ikke er administrator på computeren... men hvis du er det så syntes jeg at du skal afinstallere det gamle og installere det nye..

- Sechrepter
Avatar billede victor-1 Nybegynder
23. april 2003 - 16:26 #4
Der er tilsyneladende noget I har misforstået.
Der findes pt. 2 forskellige progr. - henholdsvis -
Windows Messenger og Msn Messenger. Og du "databug" har nu dem begge installeret. Hvilken af de to du vil bruge er selvfølgelig dit valg, men
v.5.0 er altså ikke en opgradering til v.4.7 som er den nyeste version af Windows Messenger.

Håber du forstår :o)