Avatar billede felix30 Nybegynder
25. februar 2003 - 13:12 Der er 2 kommentarer

dvd db

Jeg har brug for hjælp til en db for dvd, spil og spilkonsoller. Den skal kunne registrere nye film, spil, skuespillere, hvilke kunder der har lejet hvad, udskrive faktura osv osv. Udover point kan en mindre betaling komme på tale. Der er Ikke behov for noget fancy, bare noget quick and dirty der virker som jeg selv kan arbejde videre på. Nærmere info: zarktwin@yahoo.com
Avatar billede kenito Nybegynder
10. marts 2003 - 17:57 #1
hva har du en dvd db eller mangler du en ?
Avatar billede bjaras Nybegynder
21. december 2004 - 10:27 #2
På min hjemmeside www.bjaras.dk kan du hente en meget simpel Access database til registrering af CD/DVD. Den kan du evt bygge videre på, gerne med info til mig med diverse ændringer, som jeg så kan indarbejde.
21/12-2004 bjaras