Avatar billede maads Nybegynder
25. februar 2003 - 09:07 Der er 8 kommentarer

Søg e-mail

Hvordan kan man finde en persons hotmail adresse?? (jeg kender det navn vedkommende bruger, men ikke adressen)
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2003 - 09:11 #1
hvis du kender brugernavnet..... eller hvordan det skal forståes det der, så er det jo bare at sætte @hotmail.com efter.

Hvis du derimod mener at det er personens rigtige navn du mener bliver det nok noget sværere
Avatar billede maads Nybegynder
25. februar 2003 - 09:18 #2
Nej, jeg kender ikke brugernavnet, men det navn der står i "fra" feltet.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2003 - 09:25 #3
dvs du har fået mail fra personen?
Avatar billede maads Nybegynder
25. februar 2003 - 09:33 #4
Ja engang, men den er slettet...
Avatar billede raffar Juniormester
27. februar 2003 - 12:39 #5
Så er der ikke så meget at gøre.... Medmindre du kontakter vedkommende via telefon eller snail mail.
Har du tømt din mail skrældespand? Det kunne jo være at den lå der!
Avatar billede raffar Juniormester
27. februar 2003 - 12:43 #6
Et andet alternativ kunne være at logg ind på Hotmail og søge på Hotmail Directory. Du siger at du husker det navn vedkommende brugte i sidste mail. Det kan være at du har heldet med dig!
Avatar billede raffar Juniormester
11. marts 2003 - 13:59 #7
Lukketid?
Avatar billede jonaslyn Nybegynder
03. maj 2003 - 17:05 #8
Hvis du har nogle data over personen så prøv, www.epost.dk